تصویر واقعی شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد

اولین تصاویر واقعی از شیائومی ۱۳ اولترا در دست مدیران این شرکت چینی و لایکا رؤیت شد.

موبنا – شیائومی اخیراً تاریخ معرفی رسمی شیائومی ۱۳ اولترا را تأیید کرد و بدین‌ترتیب گوشی مذکور در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) رونمایی خواهد شد. اکنون تصاویری از نمونه‌ی واقعی این پرچم‌دار در دست ماتیاس هارش، مدیر لایکا رؤیت شده است.

ماریوس اشویلر، معاون تجاری موبایل لایکا با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد به‌همراه ماتیاس هارش، مدیرعامل لایکا از دفتر مرکزی شیائومی در پکن بازدید کردند تا با لی جون، مدیرعامل شیائومی درمورد همکاری استراتژیک آن‌ها در زمینه‌ی تصویربرداری موبایل و برنامه‌های تحقیق‌وتوسعه‌ی آینده صحبت کنند.

همان‌طور که از تصاویر ملاقات اشویلر و هارش با لی جون مشخص است، مدیرعامل لایکا گوشی سبز رنگ جدیدی دردست دارد که ماژول دوربین پشتی بسیار بزرگی دارد اما میزان بیرون‌زدگی آن مشخص نیست. افشاگر معروف خبرهای فناوری Digital Chat Station نیز اخیراً اعلام کرده بود شیائومی ۱۳ اولترا با رنگ سبز عرضه خواهد شد.

مدل واقعی شیائومی ۱۳ اولترا در دست مدیران شیائومی و لایکا
مدل واقعی شیائومی ۱۳ اولترا در دست مدیران شیائومی و لایکا
مدل واقعی شیائومی ۱۳ اولترا در دست مدیران شیائومی و لایکا

لایکا شرکتی آلمانی است که در حوزه‌ی تولید دوربین و لنز تخصص دارد. به گزارش گیزموچاینا، این شرکت درسال ۲۰۲۲ به همکاری با هواوی خاتمه داد و از آن زمان با شیائومی وارد همکاری شده است. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی ۱۳ اولترا ازنظر قابلیت‌های دوربین، عملکرد چشم‌گیری داشته باشد، زیرا لایکا در ساخت آن کمک کرده است. برند آلمانی برای تولید برخی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های دوربین گوشی‌های هوشمند ازجمله هواوی P50 پرو مشارکت داشته است.

 منبع: زومیت

دکمه بازگشت به بالا