اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است! (+عکس)

تپنده اس۸۶ توربودوقلو ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر ب ام و از توربوهای جدید و قدرتمندتری استفاده می کند که در همکاری با سیستم هیبریدملایم و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک یک هیولای واقعی را وارد خیابان خواهد کرد.

موبنا اکس ام یکی از جدیدترین محصولات ب ام و است که از نظر طراحی پرچمدار زبان جدید کمپانی آلمانی محسوب می شود. هر چند این رویکرد طرفداران و مخالفان خود را دارد اما به هر ترتیب با یک خودروی لوکس و قدرتمند روبرو می شویم که برای دقایقی می تواند مخاطب را درگیر جزئیات خاص خود کند.

در بخش پیشرانه اکس ام از  تپنده ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر توربودوقلو در هماهنگی با فناوری هیبرید ملایم استفاده شده که بخش بنزینی پیشرانه ۴۸۳ اسب بخار خروجی و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد و با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. موتور الکتریکی ساختار هیبرید ملایم نیز ۱۹۴ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را وارد چرخه عملکرد خودرو می کند تا اکس ام مجموعا ۶۴۴ اسب بخار خروجی و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور داشته باشد.

اکنون ب ام و از تریم ویژه اکس ام با نام لیبل رد یا قرمز نشان رونمایی کرده که در نمایشگاه خودروی شانگ های نیز حضور خواهد داشت.

این قرمز آتشین در بخش پیشرانه بروزرسانی مهمی را پشت سر گذاشته تا خروجی آن به ۷۳۸ اسب بخار و گشتاور به ۱۰۰۰ نیوتن متر افزایش یابد. با این آمار تحسین برانگیز رکورد قوی ترین خودروی ب ام و با لوگوی ام به لیبل رد اختصاص می گیرد.

تپنده اس۸۶ توربودوقلو ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر ب ام و از توربوهای جدید و قدرتمندتری استفاده می کند که در همکاری با سیستم هیبریدملایم و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک یک هیولای واقعی را وارد خیابان خواهد کرد.

BMW XM Label Red

با تغییرات جدید، اکنون بخش بنزینی پیشرانه برابر با ۵۷۷ اسب بخار خروجی و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که در مقایسه با نسخه استاندارد اکس ام ۹۴ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتن متر بهبود دارد.

ب ام و اکس ام لیبل رد طی ۳.۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد که ۰.۴ ثانیه از نسخه استاندارد رکورد بهتری دارد. بیشینه سرعت بطور الکترونیکی روی  ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده اما با خرید آپشن ام درایور می توان بیشینه سرعت ۲۸۲ کیلومتر برساعت را در اختیار داشت. این شرایط در مدل استاندارد عدد ۲۷۰ کیلومتر برساعت را نشان می دهد.

همانطور که مشاهده می کنید، در قسمت های مختلف بدنه از نوار قرمز رنگ به عنوان رنگ مکمل استفاده شده تا با نامگذاری لیبل رد هارمونی دلچسبی ایجاد شود. رینگ های ۲۳ اینچی اختصاصی نیز زیبایی نمای جانبی را چند برابر کرده است.

در فضای کابین نیز می توان ترکیب زیبای رنگ مشکی، جزئیات فیبرکربن و رنگ مکمل قرمز را مشاهده کرد.

قیمت لیبل رد هنوز مشخص نیست اما قطعا بالاتر از برچسب ۱۵۹ هزار دلاری نسخه استاندارد اکس ام خواهد بود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا