مینی کلابمن فاینال ادیشن؛ نسخه ویژه ای از یک انگلیسی محبوب! (+عکس)

رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی مینی کلابمن فاینال ادیشن ترکیبی جذاب از مشکی و مسی را همراه دارند. مینی از لوگوی «۱ از ۱۹۶۹» در قسمت هایی از بدنه و کابین استفاده می کند…

موبنا مینی در جدیدترین رویداد خودرویی خود از کلابمن فاینال ادیشن رونمایی کرده، هر چند هنوز برخی از جزئیات این محصول جذاب فاش نشده است. اما آنچه مشخص است، بسته فاینال ادیشن یک بسته ۱۰ هزار دلاری است که به کلابمن S ALL4 اضافه می شود.

از ۱۹۶۹ دستگاه کلابمن فاینال ادیشن، مینی کمتر از ۱۰۰ دستگاه را با قیمت پایه ۴۷۲۰۰ دلار راهی بازار آمریکا می کند. کلابمن فاینال ادیشن در ۳ کد رنگ اختصاصی سفید، مشکی و نقره ای به همراه خطوط مکمل مسی براق قابل سفارش خواهد بود

رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی نیز ترکیبی جذاب از مشکی و مسی را همراه دارند. مینی از لوگوی ۱ از ۱۹۶۹ در قسمت هایی از بدنه و کابین استفاده می کند که طبیعتا نمونه های دوم تا آخرین نسخه نیز این لوگو را با تغییرات میزبانی می کنند. لوگوی مذکور کف زیر پای راننده و روی کنسول اصلی مقابل سرنشین جلو نیز با فونت و رنگی زیبا ثبت شده است.

فضای داخل کابین مینی کلابمن فاینال ادیشن طبیعتا تفاوت هایی با مدل استاندارد دارد که شامل پوشش و جزئیات رنگی می شود. در قسمت مرکزی کنسول اصلی جلو از نمایشگر ۸.۸ اینچی برای تنظیمات سیستم سرگرمی استفاده شده و پشتیبانی از اپل کارپلی نیز در نظر گرفته شده است.

MINI Clubman Final Edition

کیفیت دوخت روکش صندلی ها و جزئیات کابین در سطح بسیار بالایی قرار دارد تا مشتری تفاوت فاینال ادیشن را با نمونه عادی درک کند.

پکیج فاینال ادیشن فقط به همین تغییرات رنگی و لوگویی محدود می شود و در پیشرانه همه چیز همانند نسخه استاندارد کلابمن اس آل۴ خواهد بود. بنابراین تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ برابر با ۱۸۹ اسب بخار خروجی و ۲۷۹ نیوتن متر گشتاور دارد. کلابمن اس آل۴ طی ۶.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا