بازی ترسناک پرونده انیماترونیک ها ۲ (+مود)

CASE 2: Animatronics Horror – پرونده انیماترونیک ها ۲ که با عنوان CASE 2: Animatronics Survival نیز منتشر شده، دومین بازی از فرانچایزی محبوب و پرطرفدار به نام CASE Animatronics است که اولین قسمت آن در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم های مختلف از جمله سیستم عامل اندروید عرضه شد.

موبنا – این بازی توسط استودیوهای LLC Valnat, Aleson, Last Level, Sometimes You توسغه داده شده است. در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ و بالاخره بعد از نزدیک به یک سال از انتشار شایعات مختلف، شرکت گرجستانی OOO VALNAT بالاخره نسخه دوم بازی را نیز منتشر کرد که از نظر داستانی مرتبط با نسخه قبلی است. بازی CASE 2: Animatronics Horror مثل قسمت قبلی به شکل رایگان توسعه داده و عرضه شده است.

در مقایسه با بازی های مشابه در این سطح کیفیت باید گفت که این سری از بازی ها می توانستند نه تنها به شکل پولی بلکه با قیمت های زیادی عرضه شوند اما سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا بازی را به صورت معمولی و رایگان منتشر کنند و درآمد خود را از بخش تبلیغات درون برنامه ای کسب کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی دیگر از بازی های بسیار جذاب در سبک Horror Survival آشنا کنیم. بازی CASE 2: Animatronics Horror در سبک اکشن-ماجرایی عرضه شده است. سبک گیم پلی بازی اول شخص بوده و شما در طول بازی قادر به حرکت به اطراف هستید و به صورت ۳۶۰ درجه می توانید از نمای شخصیت اصلی بازی را دنبال کنید. تم و محتوای کلی بازی ترسناک و بقاء (Survival) است و در واقع مثل تمام بازی های مشابه در سبک بقاء در این بازی هم شما باید برای زنده ماندن از شرایطی بسیار وخیم و ترسناک تلاش کنید.

 

بازی ترسناک پرونده انیماترونیک ها 2 (+مود)

داستان بازی CASE 2: Animatronics Horror به دو سال قبل از وقایع قسمت اول ارتباط دارد. دو سال قبل از حمله به ایستگاه پلیس، اتفاقی غم انگیز و مبهم رخ می دهد که باعث تعطیل شدن شهربازی این شهر کوچک می شود. شما در نقش شخصیت اصلی که Jack نام دارد هستید. Jack یک خلافکار است که در گذشته جنایت های زیادی انجام داده است و حالا نوبت به این رسیده تا او تقاص کارهایش را پس بدهد.

بازی ترسناک پرونده انیماترونیک ها 2 (+مود)

به نظر می رسد او به شکلی نامشخص به مکانی برده شده است که توسط یک شخص ناشناس اداره می شود. در این ساختمان عجیب، مرموز و ساکت شما تنها نیستید. هدف شما باید تلاش برای بقاء به هر شکلی باشد. شما باید هرچه سریع تر راهی برای خروج از این ساختمان پیدا کنید. اما این کار اصلاً آسان نیست چرا که انیماترونیک های ترسناک و خطرناک در انتظار شما هستند و از سایه ها شما را تعقیب می کنند. انیماترونیک ها در واقع عروسک هایی آهنی و غول آسا هستند که با هوش زیاد و قابلیت های باورنکردنی می توانند به بزرگترین Jack شما تبدیل شوند.

بازی ترسناک پرونده انیماترونیک ها 2 (+مود)

در CASE 2: Animatronics Horror انواع و اقسام انیماترونیک ها وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فردی دارند. در طول بازی شما نباید برای مقابله با آن ها برنامه ریزی کنید چرا که موفق به غلبه بر آن ها نخواهید شد؛ پس باید برای فرار از دست آن ها و مخفی ماندن از دیدشان تلاش کنید. بازی به وسیله موتور بازی سازی Unity Engine 4 طراحی شده که در نتیجه گرافیک و جزئیات آن بسیار عالی هستند. شما این امکان را دارید تا از بخش تنظیمات سطح گرافیک را کاهش یا افزایش دهید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی به صورت یک فایل نصبی عرضه شده است. دیتای بازی داخل همین فایل نصبی قرار دارد و نیازی به دانلود جداگانه دیتا نیست.
  2. رده بندی سنی بازی E (به معنی مناسب برای تمامی سنین) تعیین شده است اما توجه داشته باشید که بازی دارای خشونت و صحنه های ترسناک زیادی است که باعث می شود برای افراد زیر ۱۷ سال مناسب نباشد. لطفاً این نکته را قبل از دانلود بازی در نظر بگیرید.
  3. زبان منوی نسخه مود شده بازی به صورت پیش فرض روسی است. با یک تغییر ساده می توانید زبان بازی را به انگلیسی تغییر دهید. برای این کار کافیست در منوی اصلی دومین گزینه را بزنید و از پنجره جدید گزینه Русский را به English تغییر دهید.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۶۹۰ مگابایت

دانلود فایل نصبی بدون تبلیغات با لینک مستقیم – ۶۹۰ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا