پاندا مینی؛ خودرو ۵۸۰۰ دلاری جیلی(+عکس)

کابین پاندا مینی طراحی بسیار ساده ای دارد که البته از این کلاس و یک محصول زیر ۱۰ هزار دلار نمی توان انتظار بیشتری داشت اما در همین محیط اقتصادی شاهد حضور فناورانه هایی مانند نمایشگر ۹.۲ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر ۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در کنسول جلو هستیم.

موبنا پاندا مینی یکی از محصولات جذاب کمپانی جیلی در رده خودروهای کوچک است که به عنوان یک تمام الکتریکی در بازار چین از ۵۸۰۰ تا ۸۸۰۰ هزار دلار قیمت دارد تا از لقب یکی از اقتصادی ترین محصولات بازار چین را در اختیار داشته باشد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۳۰۶۵ میلیمتر در طول، ۱۵۲۲ میلیمتر در عرض و ۱۶۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۰۱۵ میلیمتر است.

محصولات مشابه جیلی پاندا مینی در بازار چین کم نیستند! از جمله می توان به وولینگ، چری و حتی برلیانس اشاره کرد.

این خودروی کوچک از تک موتور الکتریکی روی محور جلو استفاده می کند که در تریم پایه حدود ۲۷ اسب بخار خروجی و ۸۵ نیوتن متر گشتاور دارد. بیشینه سرعت پاندا مینی توسط جیلی برابر با ۱۰۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

در تریم پرچمدار میزان خروجی پیشرانه حدود ۴۱ اسب بخار و گشتاور ۱۱۰ نیوتن متر است.

باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی ۲۲ کیلوواتی پیشتیبانی می کند که طی ۳۰ دقیقه ظرفیت را از ۳۰ به ۸۰ درصد می رساند.

در تریم پایه پاندا مینی از بسته باتری ۹.۶۱ کیلووات ساعت استفاده شده که برد حرکتی ۱۲۰ کیلومتر را در اختیار خودرو قرار می دهد.

برد حرکتی تریم پرچمدار با باتری ۱۷.۰۳ کیلووات ساعت نیز حدود ۲۰۰ کیلومتر مورد اشاره قرار گرفته است.

Geely Panda Mini

کابین طراحی بسیار ساده ای دارد که البته از این کلاس و یک محصول زیر ۱۰ هزار دلار نمی توان انتظار بیشتری داشت اما در همین محیط اقتصادی شاهد حضور فناورانه هایی مانند نمایشگر ۹.۲ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر ۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در کنسول جلو هستیم.

از ویژگی های دیگر می توان به پشتیبانی از فرمان های صوتی، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ایزوفیکس صندلی کودک، قفل مرکزی، بالابر الکتریکی شیشه ها، دوربین عقب، رادار پارک عقب و… اشاره کرد.

استفاده از فولاد و شاسی تقویت شده در ساختار خودرو نیز از نقاط قوت آن در بحث ایمنی است.

وزن جیلی پاندا مینی با باتری ۱۷.۰۳ کیلووات ساعت ۷۹۷ کیلوگرم است.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا