اولین اطلاعات از گوشی اقتصادی گلکسی A24 منتشر شد

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در تدارک عرضه گوشی گلکسی A24 خود در بازار هندوستان است؛ چرا که صفحه پشتیبانی این گجت اخیرا در وبسایت Samsung India راه‌اندازی شده است. در این صفحه اگرچه صریحا به نام دستگاه اشاره نشده است؛ اما شماره مدل SM-A245F/DS ارتباط آن با گلکسی A24 را مورد تائید قرار می‌دهد.

موبنا – نکته جالب توجه اینکه صفحه پشتیبانی گلکسی A14 نیز از ماه فوریه در وبسایت Samsung India فعال بوده است. این موضوع نشان می‌دهد که هر ۲ دستگاه گلکسی A14 و گلکسی A24 احتمالا همراه با یکدیگر و در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شوند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی A24 از مشخصات فنی چشمگیری برخوردار خواهد بود. این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر آمولد با طراحی Infinity-V، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد بود.

توان پردازشی این گجت از طریق پلتفرم موبایلی اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام با معماری ۶ نانومتری و پردازنده ۸ هسته‌ای تامین خواهد شد. این تراشه به منظور ارائه عملکرد روان‌تر از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ استفاده می‌کند.

گلکسی A24 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. همچنین کاربران در صورت تمایل با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف ۱ ترابایت خواهند بود.

اولین اطلاعات از گوشی اقتصادی گلکسی A24 منتشر شد

از جنبه نرم‌افزاری نیز این محصول با رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روانه بازار شده و آخرین فناوری نرم‌افزاری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این دستگاه مجهز به حسگر اثرانگشت روی فریم کناری بدنه بوده و از قابلیت دریافت ۲ سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. سیستم دوربین پشتی گوشی از ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، قابلیت OIS و فلاش LED، لنز فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 تشکیل خواهد شد.

اولین اطلاعات از گوشی اقتصادی گلکسی A24 منتشر شد

دوربین جلویی نیز دارای یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 بوده و امکان ثبت تصاویر سلفی عالی را فراهم می‌کند.

جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فناوری صوتی دالبی اتموس و اتصال ۴G VoLTE دوگانه سایر ویژگی‌های گلکسی A24 را تشکیل می‌دهند. بعلاوه این گوشی مجهز به اتصال وای‌فای ۸۰۲.۱۱b/g/n، بلوتوث ۵، GPS و یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی خواهد بود. ابعاد این دستگاه معادل ۱۶۲.۱×۷۷.۶×۸.۳ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۱۹۵ گرم است.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا