معرفی پرفروش ترین گوشی های میان‌رده در تهران

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از برخی فعالان بازار, از آنجایی که به دلیل مسایل مختلفی همچون کاهش قدرت اقتصادی میزان تقاضا برای گوشی های هوشمند گران‌قیمت کاهش یافته است بیشتر مشتریان به خرید گوشی های میانگین قیمت روی می آورند. به گفته منابع بازاری اکسپریا Z2 سونی ، Honor 6 هوواوی، نکسوس ۵ …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از برخی فعالان بازار, از آنجایی که به دلیل مسایل مختلفی همچون کاهش قدرت اقتصادی میزان تقاضا برای گوشی های هوشمند گران‌قیمت کاهش یافته است بیشتر مشتریان به خرید گوشی های میانگین قیمت روی می آورند.
به گفته منابع بازاری اکسپریا Z2 سونی ، Honor 6 هوواوی، نکسوس ۵ ال‌‌جی، One E8 اچ‌تی‌سی ، P7 هواوی و Moto G موتورولا از پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل محسوب می شود.
اکسپریا Z2 که یکی از پرچمداران سونی در بازار دیجیتال محسوب می شود از زمان ورود به بازار با اسقبال خوبی از سوی مشتریلن همراه شده است.
این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱، صفحه نمایش Full HD، حافظه RAM سه گیگابایت، دوربین ۲۰/۷ مگاپیکسل با قابلیت ضد آب بهره می‌برد.
صفحه نمایش این گوشی ۲/۵ اینچ با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است و از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۳۲۰۰ میلی‌امپری بهره می‌برد.
این گوشی با حدود یک میلیون و ۱۳۵هزار تومان در سطح بازار عرضه می شود.
همچنین گوشی Honor 6 هوواوی از پردازنده هشت هسته‌ای و حافظه RAM سه گیگابایتی بهره می‌برد.
نمایشگر این گوشی ۵ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است. دوربین گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و از نسخه ۴.۴ KitKat سیستم‌عامل آندرویید پشتیبانی می‌کند. باتری گوشی مذکور ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است و با قیمت حدود ۹۵۰ هزار تومان در بازار موجود است.
یکی از گوش ی‌های هوشمندی که هم‌اکنون از آندرویید نسخه ۵.۱ بهره می‌برد، نکسوس ۵ محصول مشترک ال‌جی و گوگل است.
تربه کار با دستگاه‌های نکسوس به دلیل حمایت و پشتیبانی مستقیم گوگل از آن‌ها با سایر گوشی‌های هوشمند آندروییدی متفاوت است و این دستگاه‌ها تا چند سال طعم آخرین نسخه آندرویید را زودتر از بقیه‌ دستگاه‌ها می‌چشند.
سایز صفحه نمایش مناسب این گوشی ۵ اینچی است، از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دو گیگابایت RAM، دوربین هشت مگاپیکسلی و باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. با این حال این گوشی از نقاط ضعفی هم همچون پشتیبانی نکردن از کارت جانبی Micro SD و‌ باتری غیر قابل تعویض برخوردار است.
موتورولا پس از موفقیت نسل اول موتو جی در سال گذشته، تصمیم گرفته امسال نیز نماینده‌ای شایسته در بخش گوشی‌های میان رده داشته باشد.
موتو جی نسل دوم از مشخصات سخت‌افزاری و طراحی بدنه‌ بسیار خوبی برخوردار است که آن را تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌های میان رده بازار می‌کند. شما با استفاده از این دستگاه حس یک کالای بی ارزش و ارزان را احساس نخواهید کرد و موتورولا بار دیگر توانسته توان طراحی خود را نشان دهد. صفحه نمایش و دوربین با کیفیت و بهره بردن از آخرین نسخه آندرویید برای مدتی طولانی از مزیت‌های دیگر این دستگاه به شمار می‌رود. این گوشی از صفحه نمایش ۵ اینچی،‌ هشت گیگابایت حافظه داخلی، یک گیگابایت RAM و باتری ۲۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.
قیمت این گوشی حدود ۹۳۰ هزار تومان است.
One E8 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده اچ‌تی‌سی است. پردازنده این دستگاه قدرتمند است و صفحه نمایش ۵ اینچی این گوشی کیفیت خوبی دارد. حافظه RAM دو گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، پشتیبانی از سیستم عامل آندرویید نسخه ۴.۴ KitKat از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. این گوشی با قیمت یک میلیون و ۱۱۵ هزار در بازار موجود است.
هواوی به عرضه گوشی‌های هوشمند با قیمتی مقرون معروف شده است.
با توجه به قیمت، P7 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده این برند چینی محسوب می شود که با قابلیت های فنی خوب تولید شده است.
دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل، رم ۲ گیگابایت و صفحه نمایش full HD و قیمت مناسب از جمله نقاط قوت این دستگاه به حساب می‌آیند.
سایز صفحه نمایش ۵.۰ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ است حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایتی است و از باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.
P7 هوآوی با قیمت ۹۱۳ هزار تومان در سطح بازار دیجیتال تهران عرضه می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا