با این نرم‌افزار، آیفون را به گلکسی S23 تبدیل کنید

سامسونگ نسخه‌ی نمایشی پوسته‌ی سفارشی خود موسوم‌به One UI 5.1 را دراختیار کاربران آيفون قرار داده است تا آن‌ها را به خرید گوشی‌های خود ترغیب کند.

موبنا – سامسونگ درحال آزمایش تاکتیک جدیدی است تا دارندگان کنونی آیفون را به خرید سری گلکسی S23 ترغیب کند. این شرکت با نسخه‌ی نمایشی رابط‌کاربری خود، به کاربران اجازه می‌دهد پرچم‌داران جدیدش را به‌طور مستقیم حتی از روی گوشی‌های آیفون امتحان کنند.

ابزار آزمایشی جدید سامسونگ، Try Galaxy نام دارد و به دارندگان آیفون این فرصت را می‌دهد تا رابط‌کاربری گلکسی زدفلیپ ۴، گلکسی زدفولد ۴ و گلکسی S23 را به‌طور مجازی روی گوشی خود امتحان کنید. بدین‌منظور باید سری به وب‌سایت Try Galaxy بزنید.

نسخه نمایشی رابط کاربری سامسونگ one ui 5.1

به گزارش ۹to5Google، سامسونگ به‌طور مشخص این موضوع را برای دارندگان آیفون درنظر گرفته است و وقتی صفحه را روی دستگاه اندروید مثل گوشی‌های پیکسل باز کنید، امکان امتحان آن را نخواهید داشت.

برنامه‌ی Try Galaxy سامسونگ با شبیه‌سازی One UI 5.1 براساس اندروید ۱۳، بخشی از تجربه‌ی کاربری آن را ارائه می‌دهد. این برنامه با آموزش بخش ناوبری همراه است تا افراد بتوانند با اکثر ویژگی‌های مهم آن آشنا شوند. البته سرعت این شبیه‌ساز نسبت‌به رابط کاربری اصلی این شرکت کندتر است زیرا فقط ازطریق وب اجرا می‌شود.

نسخه نمایشی رابط کاربری سامسونگ one ui 5.1

شبیه‌ساز رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ شامل برنامه‌های اصلی و گوگل ازجمله پیام‌رسان است. هنگامی که از این نسخه‌ی نمایشی برای دسترسی به بخش‌هایی مثل دوربین استفاده کنید، با پیام‌هایی مواجه خواهید شد اما درواقع هیچ عملکرد ارائه نمی‌دهند.

شبیه‌ساز سامسونگ همچنین تجربه‌های آزمایشی Smart Switch، Samsung Health، حالت کودک و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. در بخش تنظیمات Try Galaxy نیز می‌توانید تصویر زمینه و قالب Material You را آزمایش و قابلیت‌های امنیتی و حریم‌خصوصی را نیز مشاهده کنید.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا