مشکلات دوربین گلکسی S23 با آپدیت اساسی سامسونگ حل می‌شود

آپدیت دوربین گلکسی S23 با تمرکز در بهبود تجربه کاربری هنگام عکاسی و فیلمبرداری منتشر می‌شود.

موبنا – خانواده گلکسی S23 و به‌خصوص گلکسی S23 اولترا عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری دارند اما گاهی اوقات نیز با مشکلات عجیبی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که بیشتر به هوش مصنوعی برمی‌گردد. حال سامسونگ آپدیت بزرگی را برای بهبود کارایی دوربین این گوشی‌ها تدارک دیده و به‌زودی آن را منتشر می‌کند.

آپدیت مارس ۲۰۲۳ سامسونگ برای خانواده گلکسی S23 با حجم حدود یک گیگابایت تمرکز کاملی روی قابلیت‌های دوربین این گوشی‌ها دارد. انتشار این آپدیت به‌زودی در کره جنوبی آغاز شده و سپس به‌تدریج به دست باقی کاربران در سرتاسر جهان می‌رسد.

آپدیت دوربین گلکسی S23 چه مواردی را شامل می‌شود؟

گلکسی S23 اولترا

آپدیت دوربین خانواده گلکسی S23 مواردی نظیر بهبود سرعت و دقت فوکوس خودکار، افزایش سرعت عملکرد دوربین و بهینه‌سازی اپ گالری را در بر می‌گیرد. سامسونگ همچنین شفافیت تصاویر دوربین اولتراواید این گوشی‌ها در محیط تاریک را نیز بهبود بخشیده است. تقویت عملکرد لرزشگیر اپتیکال (OIS) و تار شدن تصاویر در برخی حالت‌های عکاسی نیز از جمله مواردیست که در این آپدیت به آنها توجه شده است. در ادامه این تغییرات را مرور می‌کنیم:

  • بهبود اپ گالری که به شما اجازه می‌دهد تصاویر ثبت شده را حتی پیش از پردازش کامل حذف کنید.
  • تغییر الگوریتم فوکوس خودکار به‌نحوی که با فشردن دکمه شاتر، حتی اگر فوکوس کامل نشده باشد عکس ثبت خواهد شد. اگر می‌خواهید عکس‌ها بعد از فوکوس کامل ثبت شوند، باید گزینه‌ای را در منوی تنظیمات دوربین فعال کنید.
  • افزایش شارپنس و کاهش فلیکر هنگام ضبط ویدیو با دوربین اولتراواید در محیط تاریک و در حالت سوپر استدی. اپ دوربین به شما هشدار می‌دهد که در حالت سوپر استدی به نور بیشتری احتیاج دارید.
  • رفع مشکل نوار سبز در گوشه تصویر که گاهی اوقات هنگام عکاسی با دوربین اصلی به‌وجود می‌آمد.
  • بهبود قابلیت حذف لرزش ویدیوها در حالت فیلم‌برداری فول اچ‌دی ۶۰ فریم بر ثانیه و خاموش کردن حالت تغییر خودکار فریم‌ریت (Auto FPS) هنگام فیلم‌برداری با دوربین اصلی.
  • بهبود کیفیت تصویر در محیط تاریک هنگام عکاسی بدون حالت نایت‌مود.
  • رفع مشکل از کار افتادن قابلیت تشخیص چهره پس از تماس ویدیویی با اپ‌های ثالث
  • افزایش پایداری اپ دوربین هنگام عکاسی از سوژه‌های متحرک
 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا