شاسی بلند لوکس و ارزان چری از راه می رسد! (+عکس)

جدیدترین محصول اکسید در بازار چین با نام لینگیون و در بازارهای خارجی با نام تی اکس ال ۲.۰ شناسایی می شود. این خودرو در واقع ویرایش دوم یا جدیدتر همان اکسید تی اکس ال است.

موبنا اکسید برند خودروی چینی است که فعالیت خود را سال ۲۰۱۷ آغاز کرد و به طور اختصاصی تولید انواع محصولات شاسی بلند را دنبال می کند. مالکیت این برند در اختیار کمپانی مطرح چری اتومبیل قرار دارد. روسیه یکی از بازارهای مهم محصولات اکسید محسوب می شود.

از اکسید ۳ محصول در سایت معرفی شده که در لینک های زیر قابل دسترسی هستند:

اکسید وی اکس: شاسی بلند درشت اندام چینی برای مشریان روس! (+عکس)

برند چینی فعال در روسیه و معرفی یک شاسی بلند دیگر/ اکسید TXL؛ حس لوکس با قیمت رقابتی(+عکس)

شاسی بلند جدید چینی وارد بازار روسیه می شود/ اکسید LX با دنیای امکانات و قیمت پایه ۲۸ هزار دلاری(+عکس)

جدیدترین محصول اکسید در بازار چین با نام لینگیون و در بازارهای خارجی با نام تی اکس ال ۲.۰ شناسایی می شود. این خودرو در واقع ویرایش دوم یا جدیدتر همان اکسید تی اکس ال است.

اکسید تی اکس ال ۲.۰ در باززار چین از ۲۱۳۰۰ تا ۲۶۴۰۰ دلار قیمت دارد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۷۸۰ میلیمتر در طول، ۱۸۸۵ میلیمتر در عرض و ۱۷۳۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۰۰ میلیمتر است. در قسمت دماغه خودرو از عناصر کرومی استفاده شده و جلوپنجره نیز ظاهری بسیار جذاب دارد. همین رویه در نمای عقب نیز مدنظر طراحان اکسید تی اکس ال ۲.۰ قرار داشته است.

رینگ های آلومینیومی در اندازه ۱۸ و ۱۹ اینچی با توجه به تریم ارائه می شود. سیستم ترمز در تمام چرخ ها دیسکی است.

Exeed TXL 2.0

اکسید لینگیون همانند اکثر چینی های روز از دو نمایشگر دیجیتال در قابی یکپارچه استفاده می کند. تنظیمات سیستم تهویه نیز یک نمایشگر اختصاصی دارد. سیستم صوتی با ۱۲ اسپیکر از برند سونی و سیستم بهبود هوا از دیگر ویژگی های کابین هستند. صندلی سرنشین جلو مجهز به ماساژ کمر و زیرپایی است.

از امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی اختصاصی برای ردیف ها، درب صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی ۶۴ رنگ، یو اس بی تایپ-سی برای ردیف ها، استراحتگاه دست ۲ ردیف، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، آینه ها مجهز به گرم کن/ریورز/تاشوی خودکار، تنظیم الکتریکی صندلی ها به همراه حافظه و… اشاره کرد.

اگر به آشنایی با تاریخ خودرو در روسیه علاقه مند هستید، مطالعه لینک زیر پیشنهاد می شود:

خودرو در روسیه؛ از تزار تا لادا در بازارهای جهانی! (+تصاویر)

در بخش ایمنی نیز این خودرو مجهز سطح ۲ رانندگی خودران به همراه ۵ دوربین و ۱۲ رادار اولترا سونیک است. از دیگر امکانات ایمنی می توان به: نشانگر باد لاستیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پارک اتوماتیک و… اشاره کرد.

در بخش پیشرانه خودرو با ۲ تریم پیش روی مشتری قرار می گیرد:

نمونه ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با ۱۹۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر. متوسط مصرف سوخت ۷.۵ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی. بیشینه سرعت ۱۸۷ کیلومتر برساعت. با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی.

نمونه ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با ۲۶۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر. بیشینه سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت. با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی.

سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن ارائه می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا