استقبال از بهار با بسته‌های هدیه و اعتبار دیجیتال برای اولین بار به مشترکان تلفن همراه

اپراتورهای تلفن همراه از هدایا و جوایز متنوع به مناسبت فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان رونمایی کردند. از میان سه اپراتور فعال کشورمان، همراه اول با گردونه شانس در اپلیکیشن همراه‌من و بسته‌های اینترنت و مکالمه، تنوع بیشتری در ارائه خدمات به مشترکانش دارد. این اپراتور همچنین برای نخستین بار در صنعت ارتباطات کشور از سرویس «اعتبار دیجیتال» رونمایی کرده که جذابیت‌های بیشماری در جهت توسعه زندگی دیجیتال دارد.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – همراه اول این روزها به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، از چند طرح جدید و بسته‌های نوروزی رونمایی کرده است. مشترکان این اپراتور با ورود به «اپلیکیشن همراه من» می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. بسته‌های عیدانه ویژه تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول است. استفاده از این بسته‌های عیدانه از ۲۹ اسفند تا پایان عید سعید فطر تحت عنوان عیدی همراه اول امکان‌پذیر است.

این بسته‌های ویژه همراه ‌اول در دو گروه «خدمات زندگی دیجیتال» مختص استفاده از کسب و کارهای دیجیتال و «بسته و اعتبار» شامل اعتبار داخل شبکه و بسته‌های اینترنت طراحی شده که فعال‌سازی آن‌ها تنها از طریق اپلیکیشن «همراه من» امکان‌پذیر است.

تمامی مشترکان همراه اول می‌توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من -که ارائه‌دهنده خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول است- از قسمت طرح های تشویقی، گزینه «عیدی ۱۴۰۲» را انتخاب کنند.

در این قسمت دو گردونه مجزای «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» وجود دارد که با انتخاب مشترک، یکی از آن‌ها شروع به چرخیدن می‌کند و در نهایت به صورت تصادفی، یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده می‌شود. گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجیکالا، نماوا، آچاره، جاجیگا، فلای‌تودی و… می‌شود.

گردونه «بسته و اعتبار» نیز شامل بسته‌های متنوع نظیر «اعتبار داخل شبکه همراه اول از ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان» و همچنین بسته‌های «یک ساعته، دو ساعته و دو روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» می‌شود. در این بخش بسته‌های اینترنتی متنوعی نظیر «یک گیگ، دو گیگ و نامحدود دو روزه» نیز گنجانده شده است. از این رو تمامی مشترکان همراه اول در این طرح ضمن سنجش میزان شانس خود، از هدایای نوروزی همراه اول با عنوان «عیدی اول» نیز بهره‌مند می‌شوند. گفتنی است همراه اول مهلت فعال‌سازی بسته‌های عیدانه تا عید سعید فطر اعلام کرده است.

در مقابل اپراتور دوم یعنی ام.تی.ان-ایرانسل نیز به برگزاری یک مسابقه آنلاین پرداخته که در آن مشترکانش می‌توانند ضمن انجام بازی از بسته‌های اینترنت و مکالمه بهره‌مند شوند و از طریق اپلیکیشن این اپراتور نیز می‌توانند بسته‌های مرتبط با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را فعال کنند. به غیر از دو اپراتور که از آن‌ها نام بردیم، رایتل نیز به مناسبت فرا رسیدن ایام عید نوروز به مشترکانش از ۲۹ اسفند تا پنج فروردین بسته‌های تخفیفی در کنار شانس دریافت جوایز دیگر را در نظر گرفته است.

بد نیست بدانید تفاوت دو اپراتور ام.تی.ان-ایرانسل و رایتل با اپراتور همراه اول، در دو مقوله «تنوع و اعتبار حوزه دیجیتال» است؛ به‌طوری‌که مشترکان همراه اول شانس به مراتب بیشتری جهت دریافت جوایز و عیدانه‌های نوروزی – در مقایسه با مشترکان سایر اپراتورها – دارند.

اعتبار دیجیتال سرویس بسیار جذابی است که برای نخستین بار توسط همراه اول به مشترکان این اپراتور معرفی شده و باعث می‌شود مشترکان اپراتور اول از تجربه جدیدی در زندگی دیجیتال و خریدهای اعتباری آنلاین بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا