هیوندای ورنا جدید؛ ارزان اما باکیفیت و فناورانه (+عکس)

هیوندای ورنا با این محصول جدید وارد نسل ششم خود می شود و شباهت های زیادی را با دیگر سدان های هیوندای مانند الانترا جدید به اشتراک گذاشته است.

موبنا – همزمان با انتشار تصاویر هیوندای ورنا جدید در خیابان های هند، به معرفی آن پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

آن تصاویر بسیار محدود بود و به طور رسمی نیز در وب سایت کمپانی منعکس نشده بود. اما اکنون اطلاعات دقیق تری از نسل جدید هیوندای ورنا یا همان اکسنت(با توجه به بازار هدف نامگذاری این خودرو متفاوت است) روی خط رسانه های خودرویی قرار گرفته که بهانه ای برای بروزرسانی خبر مذکور شده است.

هیوندای ورنا با این محصول جدید وارد نسل ششم خود می شود و شباهت های زیادی را با دیگر سدان های هیوندای مانند الانترا جدید به اشتراک گذاشته است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۵۳۵ میلیمتر در طول، ۱۷۶۵ میلیمتر در عرض و ۱۴۷۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۶۷۰ میلیمتر است.

از رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی به عنوان آپشن پایه برای ورنا جدید استفاده می شود که البته تعویض آن با نمونه ۱۸ اینچی اثر مهمی در بهبود جذابیت ظاهری خودرو دارد.

در قسمت دماغه از چراغ اصلی ال ئی دی به سبکی مشابه با آنچه که در کراس اوور کنا و ون استاریا دیده ایم، استفاده شده است.

فضای داخل کابین به عنوان برگ برنده این خودرو محسوب می شود زیرا به طرز شگفت انگیزی برای یک محصول اقتصادی خوب و جذاب است. نمایشگر اصلی ۱۰.۲۵ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، گرم کن و تهویه صندلی های ردیف جلو، پوشش چرم، نورپردازی داخلی و تریم دو رنگ تنها بخشی از ویژگی های این فضا هستند.

از دیگر امکانات کابین می توانیم به سانروف الکتریکی، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، شارژر بی سیم و تعویض دنده پشت فرمان اشاره کنیم.

Hyundai Verna 

در بخش پیشرانه از تپنده ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۱۳ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر استفاده شده که با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا نمونه آی وی تی قابل سفارش است.

این خودروی جلومحور که نسخه توربوشارژ ۱.۵ لیتری نیز دارد که ۱۵۶ اسب بخار خروجی و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را در اختیار مجموعه قرار می دهد. اینجا نیز ۲ انتخاب در بخش جعبه دنده وجود دارد که شامل ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک می شود.

هیوندای ورنا در بازار هند ۴ تریم دارد که قیمت پایه آن از ۱۳۲۰۰ دلار آغاز و تا ۲۱ هزار دلار بالا می رود.

از امکانات بخش ایمنی خودرو باید به ۶ کیسه ایمنی هوا، ترمزهای عقب دیسکی، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دستیار حرکت در سربالایی و ترمز پارک الکتریکی اشاره کنیم.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا