لنوو گیمینگ؛ طوفان معرفی لژیون ها و لاک (تصویری)

لنوو یک زیر برند گیمینگ کاملا جدید به نام لاک (LOQ) را نیز معرفی کرده است. این خانواده از کامپیوترهای گیمینگ، گیمرهای جدید را هدف قرار داده که دوست دارند با صرف هزینه کمتر از دنیای جذاب گیمینگ لذت ببرند.

موبنا گیمرها بر خلاف تصورات کلیشه ای از هر سن، جنسیت، شکل و اندازه ای هستند، به ویژه اکنون که بازی های گوشی های هوشمند نیز به صنعتی پردرآمد تبدیل شده است. گیمرها همچنین ترجیحات متفاوتی برای سخت افزار خود دارند که موجب شده بحث بین طرفداران کنسول های بازی های ویدئویی در مقابل طرفداران کامپیوترهای شخصی همچنان ادامه داشته و اکنون طرفداران بازی های گوشی های هوشمند نیز تا حدی به آن اضافه شده اند.

با این وجود، گیمرها در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته مشغول بازی نیستند (حتی آنهایی که واقعا می خواهند) و به احتمال زیاد از کامپیوترهای گیمینگ خود برای اهداف دیگری از جمله تولید محتوا، چه برای سرگرمی و چه کسب درآمد، نیز استفاده می کنند.

پاسخگویی به نیازها و ترجیحات متنوع این افراد همان چیزی است که جدیدترین دسته از کامپیوترهای گیمینگ لنوو برای آن طراحی شده است. این مدل ها طیف گسترده ای از گیمرها و کاربران را پوشش می دهند، به ویژه آنهایی که ماجراجویی خود در دنیای گیمینگ را تازه آغاز کرده اند.

لپ تاپ های باریک نسل هشتم لنوو لژیون

برند لژیون (Legion) لنوو به معرفی کامپیوترهای گیمینگ اختصاص دارد و این شرکت به تازگی از نسل هشتم لپ تاپ های لژیون رونمایی کرده است. سری اسلیم (Slim) این لپ تاپ ها قابلیت حمل و نقل راحت بدون تاثیر منفی بر عملکرد را ارائه می کند.

لژیون اسلیم ۷آی و لژیون اسلیم ۷

در بالای این فهرست لپ تاپ های لژیون اسلیم ۷آی (Legion Slim 7i) و لژیون اسلیم ۷ (Legion Slim 7) قرار دارند که به ترتیب از جدیدترین پردازنده های اینتل کور آی۹-۱۳۹۰۰اچ و ای‌ام‌دی رایزن ۹-۷۹۴۰اچ‌اس نیرو می گیرند. این لپ تاپ ها به پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس آرتی‌اکس ۴۰۷۰ همراه با نمایشگر WQXGA Lenovo PureSight در اندازه ۱۶ اینچ مجهز شده اند.

برای خنک نگه داشتن این لپ تاپ های گیمینگ، لنوو از سامانه پیشرفته کلدفرانت ۵.۰ (ColdFront 5.0) خود استفاده کرده است. در کنار آن تراشه ال‌ای ای‌آی (LA AI) جدید لنوو نیز بکار گرفته شده که از یادگیری ماشینی برای تنظیم دقیق عملکرد پویا استفاده می کند، در شرایطی که سر و صدا را به حداقل می رساند.

لژیون اسلیم ۷آی و لژیون اسلیم ۷ به باتری ۹۹.۹۹ وات ساعتی مجهز شده اند که امکان کار با دستگاه تا ۱۰ ساعت را فراهم می کند. همچنین، فناوری شارژ فوق سریع شارژ کامل باتری در ۸۰ دقیقه با استفاده از آداپتور ۲۳۰ وات را ممکن می کند.

بدنه تمام فلزی این لپ تاپ ها ۱۷.۹۹ میلیمتر ضخامت داشته و وزن کلی دستگاه کمتر از ۲ کیلوگرم است.

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لژیون اسلیم ۵آی و لژیون اسلیم ۵

لپ تاپ های لژیون اسلیم ۵آی (Legion Slim 5i) و لژیون اسلیم ۵ (Legion Slim 5) لنوو نیز از پردازنده های اینتل و ای‌ام‌دی استفاده می کنند. مدل اول به پردازنده اینتل کور آی۷-۱۳۷۰۰اچ و مدل دوم به پردازنده ای‌ام‌دی رایزن ۹ ۷۸۴۰اچ‌اس مجهز شده است. هر دو دستگاه با پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس آرتی‌اکس ۴۰۷۰ همراهی می شوند.

سری لژیون اسلیم ۵ به باتری ۸۰ وات ساعتی مجهز شده که امکان کار با دستگاه تا هشت ساعت را فراهم می کند. همچنین، این لپ تاپ ها از فناوری شارژ فوق سریع پشتیبانی می کنند.

بدنه این لپ تاپ ها ۱۹.۷ میلیمتر ضخامت داشته و وزن کلی دستگاه ۲.۳ کیلوگرم است.

لژیون اسلیم ۵آی به نمایشگر ۱۶ اینچی و لژیون اسلیم ۵ در دو مدل ۱۶ اینچی و ۱۴ اینچی در دسترس خواهد بود.

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ های لنوو لژیون اسلیم در ادامه ارائه شده است:

لنوو لژیون اسلیم ۷آی (اینتل، ۱۶ اینچ) – آوریل ۲۰۲۳، قیمت پایه ۱۷۷۰ دلار

لنوو لژیون اسلیم ۷ (ای‌ام‌دی، ۱۶ اینچ) – می ۲۰۲۳، قیمت پایه ۱۷۷۰ دلار

لنوو لژیون اسلیم ۵آی (اینتل، ۱۶ اینچ) – آوریل ۲۰۲۳، قیمت پایه ۱۳۵۰ دلار

لنوو لژیون اسلیم ۵ (ای‌ام‌دی، ۱۶ اینچ) – می ۲۰۲۳، قیمت پایه ۱۲۰۰ دلار

لنوو لژیون اسلیم ۵ (ای‌ام‌دی، ۱۴ اینچ) – اکتبر ۲۰۲۳، قیمت بعدا اعلام خواهد شد

برند گیمینگ جدید لنوو لاک

لنوو یک زیر برند گیمینگ کاملا جدید به نام لاک (LOQ) را نیز معرفی کرده است. این خانواده از کامپیوترهای گیمینگ، گیمرهای جدید را هدف قرار داده که دوست دارند با صرف هزینه کمتر از دنیای جذاب گیمینگ لذت ببرند.

این دستگاه ها از جدیدترین پردازنده های اینتل کور آی۷ و ای‌ام‌دی رایزن ۷ نیرو می گیرند. آنها همچنین به پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس آرتی‌اکس ۴۰۶۰ همراه با یک سوئیچ ام‌یو‌اکس (MUX) که امکان انتخاب بین پردازنده گرافیکی یکپارچه و پردازنده گرافیکی اختصاصی را فراهم می کند، مجهز شده اند.

لنوو لاک ۱۶ (LOQ 16) با نمایشگر ۱۶ اینچی و لنوو لاک ۱۵ (LOQ 15) با نمایشگر ۱۵ اینچی، لپ تاپ های خانواده جدید لاک هستند. به رغم ویژگی های مناسب برای گیمرها جدید و برچسب قیمت معقول‌تر، کامپیوترهای برند لاک نیز ویژگی های مهم گیمینگ را نادیده نگرفته اند که از آن جمله می توان به کیبورد گیمینگ اندازه کامل لنوو و همچنین فناوری جدید ای‌آی انجین+ (AI Engine+) برای تنظیم هوشمندانه نیروی مصرفی و کاهش دمای دستگاه اشاره کرد.

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

از سوی دیگر، برخی گیمرها کیس های گیمینگ را به استفاده از لپ تاپ ها ترجیح می دهند. لنوو لاک تاور ۱۷آی (LOQ Tower 17i) یک کامپیوتر رومیزی قدرتمند برای این افراد محسوب می شود. این مدل با پردازنده های گرافیکی سری انویدیا آر‌تی‌اکس ۴۰ همراهی می شود و طراحی ظاهری و نورپردازی شیک و چشم نوازی را ارائه می کنند.

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

لنوو گیمینگ

قیمت و زمان عرضه دستگاه های برند جدید لنوو لاک در ادامه ارائه شده است:

لنوو لاک ۱۶آی‌آر‌اچ۸ (اینتل، ۱۶ اینچ) – می ۲۰۲۳، قیمت پایه ۱۱۵۰ دلار

لنوو لاک ۱۶ای‌پی‌اچ۸ (ای‌ام‌دی، ۱۶ اینچ) – ژوئن ۲۰۲۳، قیمت پایه ۹۶۰ دلار

لنوو لاک ۱۵آی‌آر‌اچ۸ (اینتل، ۱۵ اینچ) – آوریل ۲۰۲۳، قیمت پایه ۹۰۰ دلار

لنوو لاک ۱۵ای‌پی‌اچ۸ (ای‌ام‌دی، ۱۵ اینچ) – می ۲۰۲۳، قیمت پایه ۹۰۰ دلار

لنوو لاک تاور ۱۷آی‌آربی۸ (اینتل) – پاییز ۲۰۲۳، قیمت پایه ۹۸۰ دلار

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا