چهارمین فراخوان حمایت از استارتاپ‌های سراسر کشور توسط «هاب شیراز» آغاز گردید

چهارمین فراخوان حمایت از استارتاپهای سراسر کشور توسط شتابدهنده هاب شیراز ، شتابدهنده مشترک حرکت اول و دانشگاه شیراز، آغاز گردید.

موبنا – به گزارش موبنا، “علی نیک‌محمدی”، مدیرعامل شتاب‌دهنده هاب شیراز ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت هاب شیراز که با مشارکت ۵۱ درصدی شرکت کسب و کار های نوپای حرکت اول، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر همراه اول و ۴۹ درصدی دانشگاه شیراز تشکیل گردیده است با هدف تمرکز زدایی اکوسیستم کارآفرینی از پایتخت، تقویت و غنی سازی زیست بوم نوآوری و کارآفرینی جنوب کشور جذب و پرورش ایده ها و تیم های مستعد به ویژه از جوانان دانشجو فعالیت خود را از آبان ماه سال ۹۹ آغاز نموده است ، که تمامی این اقدامات در راستای استراتژی کلان همراه اول و دانشگاه شیراز و تحقق اهداف طرح تحول دیجیتال انجام پذیرفته است.

وی افزود: هاب شیراز در راستای این اهداف در سال دوبار فراخوان حمایت از استارتاپ ها و ایده های نوآورانه با نام لبخند برگزار می نماید. هدف اصلی این فراخوان ایجاد فرصت برابر برای تمامی فعالین اکوسیستم استارتاپی سراسر کشور می باشد تا از امکانات و خدمات هاب شیراز نظیر : دوره های آموزشی، فضای کار اشتراکی، خدمات دیجیتال مارکتینگ ، جلسات مشاوره و بیزینس کوچینگ اختصاصی و همچنین سرمایه گذاری نقدی بهره مند شوند.

ایشان اظهار داشت: حوزه های تمرکز این شتابدهنده برای جذب استارتاپ ها ، سلامت دیجیتال، تجارت الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، بازی و رسانه های دیجیتال، شهر هوشمند، گردشگری، فینتک و . . . می باشد.

مدیرعامل شتاب‌دهنده هاب شیراز گفت: این شتابدهنده با حمایت شرکت کسب و کار های نوپای حرکت اول ، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر همراه اول، در این نوبت از فراخوان خود ، توانسته میزان سرمایه نقدی قابل ارائه در مرحله بذری به تیم ها را افزایش داده و به متوسط ۷۰۰ میلیون تومان برای دوره شتابدهی برساند.

نیک‌محمدی گفت: اگر چه دفتر مرکزی این شتابدهنده در شهر شیراز واقع است اما این مجموعه حوزه جغرافیایی فعالیت خود را محدود به استان فارس نکرده و از سراسر ایران جذب تیم دارد و سرویس دهی می کند و تاکنون از مجموع فراخوان های لبخند اول و دوم بر روی ۹ تیم فعال در حوزه های فعالیت این شتابدهنده سرمایه گذاری کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک شاهد حضور تیم های توانمند دیگری در سبد سرمایه گذاری خود باشیم .

مدیرعامل شتاب‌دهنده هاب شیراز ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره از فراخوان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ است.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص « چهارمین فراخوان حمایت از استارتاپ‌های هاب شیراز ( لبخند چهارم) » می‌توانند با شماره‌های ۰۹۹۰۵۰۲۶۸۲۷ و ۰۷۱۳۶۱۳۲۹۴۱ تماس بگیرند و یا برای ثبت‌نام از طریق لینک https://hubshiraz.ir/labkhand-4 اقدام کنند.

چهارمین فراخوان حمایت از استارتاپ‌های سراسر کشور توسط «هاب شیراز» آغاز گردید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا