هاوال اچ۵ جدید؛ شای بلند درشت اندام با قلبی ضعیف! (+عکس)

پیشرانه بنزینی خود به ۲ مدل ۱۹۵ و ۲۲۰ اسب بخاری تقسیم می شود. پیشرانه دیزل نیز ۱۶۵ اسب بخار خروجی دارد. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن ارائه می شود.

موبنا هاوال اچ۵ خودرویی است که توسط گریت وال چین از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تولید شد و اکنون مدل ۲۰۲۳ آن بار دیگر وارد لیست محصولات کمپانی مذکور شده است.

هاوال اچ۵ جدید یک شاسی بلند فول سایز است که در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۱۹۰ میلیمتر در طول، ۱۹۰۵ میلیمتر در عرض و ۱۸۳۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۳۱۴۰ میلیمتر است.

اطلاعات دقیق این خودرو منتشر نشده اما با توجه به تصاویر، شاسی بلندی را مشاهده می کنید که در قسمت دماغه به طور سنگین از عناصر کرومی استفاده کرده تا حس یک محصول لوکس و باکیفیت را منتقل کند. الگوی طراحی چراغ ها و جلوپنجره ذهن مخاطب را فورا به سمت وانت های درشت اندام آمریکایی متوجه می سازد.

حالت گلگیرها و برجستگی آنها نیز رونوشتی از محصولات روز بازار جهانی است.

نکته عجیب استفاده از رینگ های  ۱۷ و ۱۸ اینچی(آپشن) برای خودرویی در چنین ابعادی است!

در بخش پیشرانه ۲ آپشن پیش روی مشتریان قرار می گرید که شامل تریم های ۲ لیتری توربو بنزینی و دیزل است. هر دو مدل با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ارائه می شوند.

پیشرانه بنزینی خود به ۲ مدل ۱۹۵ و ۲۲۰ اسب بخاری تقسیم می شود. پیشرانه دیزل نیز ۱۶۵ اسب بخار خروجی دارد. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن ارائه می شود.

با توجه به تصاویر موجود، در کابین از ۲ نمایشگر دیجیتال برای تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر پشت فرمان استفاده شده است. عناصر کرومی در کنسول اصلی نیز حضوری فعال دارند. در این تصاویر، شارژر بی سیم نیز قابل مشاهده است.

در مجموع هاوال اچ۵ جدید را نمی توان یک گزینه جذاب میان چینی های روز دانست به خصوص با این ابعاد و پیشرانه ای که برای جابجایی آن چندان قدرتمند به نظر نمی رسد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا