پوروسانگوئه؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می شود! (+عکس)

پوروسانگوئه اولین فراری تمام دوران است که درب عقب دارد. این درب ها تا زاویه ۷۹ درجه باز می شوند و برای تغییر حالت از موتور الکتریکی استفاده می کنند تا در حالت خودکشی باز شوند.

موبنا پوروسانگوئه نه تنها متفاوت ترین محصول فراری است بلکه یکی از خاص ترین های صنعت جهانی خودرو نیز محسوب می شود! فکرش را بکنید؛ یک فراری در کلاس شاسی بلند. این جمله برای برند فراری، عجیب ترین چیزی است که بتوان متصور شد، خودروسازی که تمام تاریخ خود را به تولید سوپراسپرت های سریع مشغول بوده حالا یک شاسی بلند هم دارد…

فراری پوروسانگوئه مدل ۲۰۲۳ در رنگ جذاب آبی و قلب هیولا که ۷۱۵ اسب بخار را در اختیار چرخ ها قرار می دهد.

تپنده ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری پوروسانگوئه گشتاوری معادل ۷۱۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. خودور طی ۳.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برثانیه می رسد. بیشینه سرعت نیز ۳۰۹ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. این آمار برای یک شاسی بلند در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

در بخش جعبه دنده نیز از نمونه ۸ سرعته دوکلاچه استفاده شده و سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد.

پوروسانگوئه؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می شود! (+عکس)

فراری پوروسانگوئه ۲۱۸۰ کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با لامبورگینی اوروس(دیگر شاسی بلند خاص دنیای خودرو) حدود ۱۱۷ کیلوگرم سبک تر است.

در قسمت تعلیق از فناوری تطبیقی استفاده شده که با تنظیم ارتفاع هوشمند خودرو نسبت به مسیر، تجربه یک رانندگی نرم و هندلینگ حرفه ای را فراهم می کند.

Ferrari Purosangue

فضای کابین فراری پوروسانگوئه قطعا یکی از بهترین و متفاوت ترین های حال حاضر بازار جهانی خودرو است.  پوروسانگوئه اولین فراری تمام دوران است که درب  عقب دارد. این درب ها تا زاویه ۷۹ درجه باز می شوند و برای تغییر حالت از موتور الکتریکی استفاده می کنند تا در حالت خودکشی باز شوند.

کیفیت مواد اولیه و حس اسپرت جزئیات اولین چیزی است که نگاه مخاطب را درگیر خود می کند. پس از آن باید از فناورانه ها و طراحی جالب کنسول اصلی جلو بگوئیم که میزبان دو نمایشگر ۱۰.۲ اینچی که یکی از آنها مقابل راننده و دیگری مقابل سرنشین جلو قرار دارد.

از امکانات دیگر باید به پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اوتو با دسترسی کنترلی روی فرمان اشاره کنیم که البته به اصطلاح چندان یوزرفرندلی نیست!

قیمت پایه فراری پوروسانگوئه در بازار آمریکا ۳۹۸۳۵۰ دلار است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا