کدام گلکسی واچ ارزش خرید دارد؟

ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch، از جمله محبوب‌ترین گجت های پوشیدنی موجود در بازار هستند که امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داده و در زمینه ورزش و تناسب اندام می‌توانند همراهی عالی برای شما باشند. اما ارزش خرید گلکسی واچ چقدر است و کدام‌یک از محصولات سامسونگ، محبوبیت بالاتری دارند؟

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

چند سالی هست که سامسونگ در زمینه عرضه ساعت های هوشمند فعالیت دارد و از زمان عرضه سری Gear S، همواره نام این کمپانی کره‌ای را می‌توانیم در میان شرکت‌های برتر ببینیم. اگرچه محصولات قدیمی‌تر این شرکت مانند گلکسی واچ اکتیو که در سال ۲۰۱۹ و گلکسی واچ ۳ که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شدند همچنان هم ارزش خرید بالایی دارند، اما به‌سختی می‌توان این محصولات را با قیمت مناسب در بازار پیدا کرد. از طرفی، ساعت‌های جدیدتر سامسونگ با قیمت خوبی در حال عرضه هستند که در پایین، نگاهی به آنها خواهیم داشت.

گلکسی واچ ۴

اگر به دنبال خرید گلکسی واچ هستید، باید بگوییم ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 که آگوست ۲۰۲۱ معرفی و به بازار عرضه شد، هنوز هم به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات این غول فناوری کره محسوب شده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

گلکسی واچ ۴ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری تولید شده و به فروش می‌رسد تا هم آقایان و هم بانوان، امکان استفاده از آن را داشته باشند. رنگ‌های سبز، نقره‌ای، مشکی و پینک گلد هم از رنگ‌های اصلی این ساعت هوشمند هستند که البته برای اندازه‌های مختلف، متفاوت است.

سامسونگ از یک سنسور سلامتی ۳ در ۱ با سه قابلیت اصلی در اندازه‌گیری ضربان قلب، ثبت ECG و تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی (BIA) استفاده کرده است تا در هر لحظه کنترل کاملی روی وضعیت سلامتی خود داشته باشید. مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ به باتری ۲۴۷ میلی‌آمپری و مدل ۴۴ میلی‌متری آن به یک باتری ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و کاربران با یک بار شارژ آنها می‌توانند تا ۴۰ ساعت از این ساعت های هوشمند استفاده کنند. نمایشگر ۱.۲ اینچی برای مدل کوچکتر و نمایشگر ۱.۴ اینچی از نوع OLED برای مدل بزرگتر، مقاومت در برابر آب، سیستم عامل Wear OS و رابط کاربری One UI Watch 3 از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول هستند.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

یکی دیگر از محصولات بسیار خوبی که سال ۲۰۲۱ توسط سامسونگ معرفی شد، Galaxy Watch 4 Classic بود. این محصول از لحاظ شکل ظاهری تفاوت خاصی با نسخه استاندارد نداشته و عمده تفاوت آن، بهره‌گیری از فلز ضد زنگ در ساخت بدنه اصلی در کنار اندازه بزرگتر است. سامسونگ همچنین به جای حاشیه لمسی صفحه، از یک کلید چرخشی فیزیکی در گلکسی واچ ۴ کلاسیک استفاده کرده است تا این محصول همچنان ادامه‌دهنده راه ساعت‌های نسل قبلی باشد. کاربران همچنین می‌توانند این ساعت را در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری تهیه کنند.

ارزش خرید گلکسی واچ ۴ کلاسیک به واسطه پشتیبانی از قابلیت‌های ورزشی متعدد و همچنین امکانات سلامتی همچنان بسیار بالاست چرا که این ساعت هوشمند هم با داشتن حسگر PPG برای اندازه‌گیری ضربان قلب، حسگر ECG برای نوار قلب و همچنین حسگر BIA برای اندازه‌گیری شاخص توده بدنی و موارد مرتبط با آن، به شما کمک می‌کند تا وضعیت سلامتی خود را همیشه زیر ذره‌بین داشته باشید.

گلکسی واچ ۵

کدام گلکسی واچ ارزش خرید دارد؟
ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 به عنوان نسل جدید گجت های پوشیدنی سامسونگ، با زبان طراحی قبلی و اصلاح برخی مشکلات تولید شده است تا کاربران، بیش از پیش برای خرید این محصول ترغیب شوند. گلکسی واچ ۵ باز هم در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری با نمایشگرهای ۱.۲ و ۱.۴ اینچی تولید شده است، اما ظرفیت باتری این دو مدل حالا به ۲۸۴ و ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است تا با یک بار شارژ، تا ۵۰ ساعت امکان استفاده از آن را داشته باشید.

از لحاظ امکانات، گلکسی واچ ۵ مشابه نسل قبلی بوده و با بهره‌گیری از سنسور ۳ در ۱ سامسونگ، می‌تواند وضعیت سلامتی شما را به بهترین شکل ممکن کنترل کند. افزون بر این، حالا یک سنسور دما هم برای این ساعت در نظر گرفته شده که می‌تواند بسیار مفید باشد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد گلکسی واچ ۵ سامسونگ می‌توان به امکان پاسخگویی به تماس تلفنی و سیستم عامل جدیدتر Wear OS 3.5 با رابط کاربری One UI Watch 4.5 اشاره کرد.

گلکسی واچ ۵ پرو

کدام گلکسی واچ ارزش خرید دارد؟
گران‌قیمت‌ترین و البته بهترین ساعت هوشمند سامسونگ که به واسطه کیفیت ساخت بالا و امکانات فنی عالی طرفداران زیادی دارد، گلکسی واچ ۵ پرو است. کره‌ای‌ها در ساخت این اسمارت واچ از تیتانیوم به جای آلومینیوم استفاده کرده‌اند تا ما با محصولی بسیار مقاوم‌تر از قبل روبه‌رو باشیم. واچ ۵ پرو سامسونگ همچنین به نمایشگری ۱.۴ اینچی با پوشش یاقوت کبود مجهز شده که تا ۹۰ درصد مقاوم‌تر از گذشته است.

مورد دیگری که ارزش خرید گلکسی واچ جدید سامسونگ را بالا می‌برد، باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی این گجت پوشیدنی محبوب است که بیشترین ظرفیت را در میام همه ساعت های هوشمند تولیدشده توسط سامسونگ دارد. سازندگان می‌گویند با یک بار شارژ می‌توان از این ساعت برای ۸۰ ساعت یا ۳ روز به صورت مداوم استفاده کرد که این فوق‌العاده است.

شما همچنین می‌توانید از تمام قابلیت‌های ورزشی، امکانات تناسب اندام و همچنین ویژگی‌های نرم‌افزاری محصولات قدیمی‌تر این شرکت به صورت کامل برخوردار شوید.

ارزش خرید گلکسی واچ سامسونگ چقدر است؟

برای افرادی که به دنبال یک محصول باکیفیت و در عین حال بسیار کاربردی هستند، ساعت های سری Galaxy Watch سامسونگ بهترین انتخاب هستند. این محصولات علاوه بر تمرکز روی تناسب اندام، از سنسورهای پیشرفته و مخلتفی بهره می‌برند که ترکیب آنها به کنترل بهتر سلامتی کمک به سزایی می‌کند. تنوع قیمتی بسیار خوب با امکان تهیه ساعت هوشمند سامسونگ دست شما برای انتخاب محصول دلخواه را کاملا باز می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا