پخش زنده مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک

پخش زنده دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک و نخستین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک همراه اول از طریق روبیکا و گیمریا فراهم شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با برگزاری مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک و نخستین دوره مسابقات ورزش های الکترونیک همراه اول در رشته های انتخابی بازی های جهانی رومانی و بازی های آسیایی چین، پخش زنده رقابت ها توسط پلتفرم های روبیکا و گیمیریا در دستور کار قرار گرفت.

پس از پایان مهلت ثبت نام برای شرکت در مسابقات بازی های Efootball ، Fifa و PUBG در جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، عملا برگزاری دور مقدماتی رقابت ها شروع شده که تا ۱۶ اسفند ادامه دارد.

با توجه به علاقه مندی بسیاری از جوانان به رشته های ورزش های الکترونیک و جذابیتی که این بازی ها برای عموم دارد، امکان پخش زنده این رویدادها از طریق لینک rubika.ir/strium در روبیکا و همچنین لینک gameria.tv/s/Gameria-Event در گیمریا فراهم شد.

تمامی علاقه مندان به تماشای این مسابقات می توانند رأس ساعت ۲۰ وارد لینک های روبیکا یا گیمریا شده و این رویداد ملی را تا برگزاری اختتامیه و مسابقات نهایی هر سه بازی که در روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفندماه برگزار می شود، پیگیر باشند.

گفتنی است، ورزش های الکترونیک (eSports) یک تورنمنت سازمان یافته است که افراد یا تیم های چند نفره با استفاده از بازی های ویدیویی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

امروزه ورزش های الکترونیک به عنوان یکی از رشته های ورزشی در دنیا شناخته شده است و تورنمنت های ملی و بین المللی معتبری در این حوزه برگزار می شود.

با توجه به اهمیت برخی از پارامترهای اینترنت شامل پایداری، سرعت و ping برای اجرای مسابقات آنلاین، همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران، بستری مناسب برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا