دانلود بازی استراتژیکی «آخرین پناهگاه» اندروید!

Last Shelter Survival – آخرین پناهگاه : بقا بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی IM30 TECHNOLOGY LIMITED برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان، جدیدترین و آخرین آپدیت اش برای اولین بار در ایران بدون نیاز به دیتا پیش روی شماست!

موبنا – داستان کلی بازی Last Shelter Survival از این قرار است که ویروسی خطرناک در دنیا شیوع پیدا کرده است و همه را تبدیل به زامبی کرده است ؛ خطر تبدیل شدن به زامبی بسیار بالاست ؛ برای دوام آوردن در چنین شرایطی قطعا به منابع کافی نیاز داریم ؛ هر چقدر به شب نزدیک می شویم اوضاع وخیم تر می شود ؛ چه چاره ای می اندیشید!؟

دانلود بازی استراتژیکی «آخرین پناهگاه» اندروید!

وظیفه ی شما در بازی Last Shelter Survival به عنوان یک فرمانده، محافظت از بازماندگانی است که همه در پناهگاه جمع شده اند! هرطور که می توانید در مقابل زامبی های تشنه به خون دوام بیاورید و از جان بازماندگان محافظت کنید!

دانلود بازی استراتژیکی «آخرین پناهگاه» اندروید!

با انواع تجهیزات مختلف پناهگاه را گسترش دهید، جاده ها را برای وصل کردن شهرها به یکدیگر ایجاد کنید، با مراجعه به نقشه بازماندگان دیگر در سراسر دنیا را بیابید و ان ها را نجات دهید، با کاربران آنلاین سراسر جهان اتحاد تشکیل دهید و با کمک هم انسان ها را نجات دهید و به طور کلی از داشتن یک بازی استراتژیک – بقا فوق العاده لذت ببرید!

 

بازی Last Shelter Survival تا به امروز حدود ۵۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ را کسب کند. در اخر اینکه، بازی Last Shelter Survival توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده است.

توجه : بازی Last Shelter Survival آنلاین و اینترنتی است ؛ هک نمیشود و نسخه مود ندارد .

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم- ۷۷۴ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا