ام جی۷؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان جدید چینی! (+عکس)

ام جی همواره در طراحی خودروهای اسپرت موفق عمل کرده و در رابطه با سدان ۷ مدل ۲۰۲۳ نیز شرایط مشابهی را شاهد هستیم. چراغ های اصلی عقب یکپارچه هستند و گرافیک داخلی متفاوت و غیر تکراری را نیز میزبانی می کنند.

موبنا –  جدیدترین محصول کمپانی ام جی با نام کامل MG7 در واقع بزرگ ترین سدان آن نیز محسوب می شود و عنوان اولین عضو خانواده بلک لیبل را نیز در اختیار دارد.

بلک لیبل به خط تولید مجصولات لوکس و پرفورمنس ام جی اشاره دارد که جزئیات تریم مشکی مانند لوگو و سایر قسمت ها را به خودروها اضافه می کند.

سدان ام جی۷ از منظر ابعاد برابر با ۴۸۸۴ میلیمتر در طول، ۱۸۸۹ میلیمتر در عرض و ۱۴۴۷ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۷۸ میلیمتر است.

در طراحی درب ها از سبک فریم لس یا بدون فریم استفاده شده که در هماهنگی با رینگ های ۵ پر آلومینیومی و کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز منظره اسپرت خاصی را ایجاد کرده است.

ام جی۷ در قسمت دماغه و در راستای ارائه یک منظره تهاجمی بسیار موفق عمل می کند. چراغ های اصلی و جلوپنجره که به زیبایی کل عرض دماغه را فراگرفته هماهنگی بی نقصی با خطوط روی درپوش موتور یا همان هودلاین ایجاد کرده اند.

ام جی همواره در طراحی خودروهای اسپرت موفق عمل کرده و در رابطه با سدان ۷ مدل ۲۰۲۳ نیز شرایط مشابهی را شاهد هستیم. چراغ های اصلی عقب یکپارچه هستند و گرافیک داخلی متفاوت و غیر تکراری را نیز میزبانی می کنند. شیب کوپه سقف و ستون آخر موجب شکل گیری شیشه عقب وسیع شده که با سانروف گسترده سقف به زیبایی یکپارچه شده است.

MG7 2023

خط شانه قوی و گلگیرهای عضلانی در قسمت عقب از دیگر نقاط شاخص طراحی بدنه ام جی۷ محسوب می شود که این خودرو را از معمولی بودن، فاصله می دهد.

ام جی در جزئیات آن قدر خوب عمل می کند که باید حساب آن را از دیگر تولیدات کشور چین جدا بدانیم. در کابین ام جی۷ علاوه بر کیفیت بالای مواد اولیه، حضور ۳۳ اینچ نمایش و سیستم صوتی برند بوز با ۱۴ اسپیکر جلب نظر می کند. تریم داخل در دو رنگ سبز و قرمز قابل سفارش است.

در بخش پیشرانه نیز ۲ تریم پیش روی مشتریان ام جی۷ قرار دارد:

نمونه ۲ لیتری توربو با ۲۵۷ اسب بخار خروجی و ۴۰۵ نیوتن متر گشتاور که با جعبه دنده ۹ سرعته اوتوماتیک زد اف هماهنگ شده است.

نمونه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۸۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر که با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی هماهنگ شده است.

ام جی در نظر دارد تریم قدرتمندتری سدان اسپرت ۷ را نیز با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی کند.

در پایان به سابقه ام جی۷ اشاره کنیم که این خودرو نخستین بار سال ۲۰۰۷ وارد خط تولید شد و تا سال ۲۰۱۳ نیز در لیست فروش ام جی حضور داشت. مدل ۲۰۲۳ در واقع بازگشت این خودرو به خط تولید ام جی محسوب می شود.

ام جی۷ نسل اول مدل ۲۰۰۸

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا