طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب اپلیکیشن

اگرچه ساختن یک وب اپلیکیشن از سطح زمین به نظر می رسد یک کار دلهره آور است، به خصوص با توجه به کیفیت بسیار بالای وب اپلیکیشن های برتر جهان، شما کاملاً قادر به انجام این کار هستید. تا زمانی که به مراحل زیر برای طراحی یک وب سایت رعایت کنید

نکاتی طلایی برای طراحی وب اپلیکیشن

اگر شما هم به دنبال خرید سایت فروشگاهی ، یا سایت طراحی هستید، بهتر است به دنبال شرکتی باشید که بتوانید خدمات طراحی وب اپلیکیشن نیز از آنها دریافت کنید. در ادامه این مطلب، این موارد را ذکر خواهیم کرد.

سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت ها با نام دامنه آغاز می شود

انتخاب نام دامنه کاملاً شبیه به انتخاب نام تجاری است. شما چیزی ساده ، قابل تشخیص و به یاد ماندنی می خواهید. در واقع ، باید از نزدیک با نام تجاری شما هماهنگ باشد. به عبارت ساده تر، یک نام دامنه یک شناسه منحصر به فرد است که به کاربران وب امکان می دهد وب سایت شما را پیدا کنند. اگر اینترنت شهری پر از خیابان ها، راه ها و میلیون ها خانه (وب سایت) باشد ، یک نام دامنه آدرس است که به افراد امکان می دهد راه خود را به خانه شما (وب سایت) پیدا کنند.

آن را بیش از حد پیچیده یا غیر مرتبط با آنچه انجام می دهید، پیچیده کنید و کاربران در یادآوری آن مشکل خواهند داشت. عجله نکنید، “چگونه یک وب سایت طراحی می کنید؟” قبل از انتخاب نام دامنه مناسب.

 

طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب اپلیکیشن

 

نکاتی برای انتخاب نام دامنه

انتخاب نام دامنه بسیار ساده است اما مهم است که چند نکته را در خاطر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که روی یکی از مواردی که برای شما مناسب است، فرود بیایند. از پسوندهای نام دامنه راست (.com، .org، یا .NET) استفاده کنید. توصیه می کنیم برای یک پسوند .com بروید.

نامی را انتخاب کنید که مارک شرکت شما را به بازار عرضه کند. می توانید کلمات جدیدی ایجاد کنید ، از موارد موجود استفاده کنید یا از ژنراتورهای نام دامنه استفاده کنید که از ایده ها و کلمات کلیدی خود برای تولید نام دامنه قابل استفاده استفاده می کنند. کوتاه کردن خواندن و یادآوری نام دامنه کوتاه آسان تر است، کسب و کار شما حرفه ای تر یا منحصر به فرد تر به نظر می رسد و باعث می شود وب سایت شما قابل اعتماد تر و معتبرتر باشد.

 

تایپ و تلفظ آن را آسان کنید. فکر کنید Google ، Yahoo یا CNN. بزرگترین وب سایت های جهان تمایل دارند نام دامنه کوتاه و آسان را با املای نسبتاً ساده تایپ کنند. به هر قیمتی از اعداد و hyphens خودداری کنید. آنها یک نام دامنه را بی نیاز پیچیده و سخت به خاطر می آورند.

برای شناسایی وب سایت خود در طاقچه خاص خود از کلمات کلیدی طاقچه استفاده کنید. طولانی مدت فکر کنید یک نام دامنه عالی ایجاد کنید زیرا تغییر آن در آینده برای شما در رده بندی، مارک تجاری و پول برای شما هزینه خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که نام دامنه مورد نظر شما قبلاً مارک تجاری نشده یا در حال استفاده نیست.

سایت طراحی

بهترین روش برای طراحی و ایجاد یک سایت کدام است؟

بنابراین شما می خواهید وب سایت خود را طراحی کنید، از کجا شروع کنید؟

برای مبتدیان، با این وب سایت می خواهید به چه چیزی برسید؟ یک محصول یا خدمات را بصورت آنلاین بفروشید؟ آیا به دنبال ایجاد یک حضور آنلاین و افزایش آگاهی از برند خود هستید؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا در مورد نوع سایت مورد نیاز خود تصمیم بگیرید و شما را در مورد نحوه شروع طراحی وب سایت راهنمایی کنید. هنگامی که به آن سؤالات کلان پاسخ دادید و یک جهت کلی داشته باشید، می توانید تلاش های خود را در طراحی صفحه وب سایت متمرکز کنید.

برای کسانی که در طراحی وب سایت ها جدید هستند ، بیشتر کارشناسان WordPress.com را توصیه می کنند، یک نسخه آماده برای استفاده از محبوب ترین CMS جهان، برخی از ویژگی های شخصی سازی و پشتیبانی مانند مضامین سفارشی و افزونه ها را ارائه می دهند. با این حال، کسانی که تجربه طراحی وب سایت دارند ممکن است از WordPress.org استفاده کنند زیرا از سفارشی سازی کامل پشتیبانی می کند. استفاده از این ۱۰۰ ٪ رایگان است و کنترل کاملی بر طراحی وب سایت شما ارائه می دهد.

مهم است که به یاد داشته باشید که بین WordPress.com و WordPress.org تفاوت مشخصی وجود دارد. با این وجود، هر دو گزینه برای شما یک تن وقت نیز صرفه جویی می کنند ، زیرا ماه ها طول می کشد تا یاد بگیرید که چگونه کدگذاری و ایجاد یک وب سایت از ابتدا.

 

طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب اپلیکیشن

 

طراحی اپلیکیشن

در اینجا نحوه طراحی یک وب اپلیکیشن آورده شده است

حالا بیایید به گوشت و سیب زمینی برسیم. یادگیری نحوه طراحی وب اپلیکیشن . اگرچه ساختن یک وب اپلیکیشن از سطح زمین به نظر می رسد یک کار دلهره آور است ، به خصوص با توجه به کیفیت بسیار بالای وب اپلیکیشن های برتر جهان، شما کاملاً قادر به انجام این کار هستید. تا زمانی که به مراحل زیر برای طراحی یک وب سایت رعایت کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که نتیجه نهایی سایتی خواهد بود که هر کسی بتواند با سهولت پیدا کند و حرکت کند:

  • نام دامنه را انتخاب کنید
  • برای خود یک شرکت میزبانی خوب دریافت کنید
  • یک بستر برای طراحی وب سایت خود در آن انتخاب کنید
  • معماری اطلاعات وب سایت خود را برنامه ریزی کنید
  • افزونه های خود را انتخاب کنید
  • طرح طرح بندی وب سایت خود را انتخاب کنید
  • در مورد یک موضوع برای وب سایت خود تصمیم بگیرید
  • خود را با سازندگان صفحه آشنا کنید
  • برخی از صفحات را به وب سایت خود اضافه کنید
  • سایت خود را حفظ کنید

 

طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب اپلیکیشن

 

برای آشنایی بیشتر با این موارد و سفارش سایت مورد نظر خود، می توانید به وب سایت iransite.com نگاهی بیندازید و از کاتالوگ خدمات آنها دیدن کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا