۳۰ اینچ نمایشگر خمیده در الکترا ئی۵ بیوک چینی! (+عکس)

کراس اوور الکتریکی الکترا ئی۵ میزبان کابینی فناورانه است که در آن از ۳۰ اینچ نمایشگر او ال ئی دی ۶k استفاده شده است.

موبنا – چند ماه قبل به معرفی جدیدترین کراس اوور برند بیوک با نام الکترا ئی۵ پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس است. همانطور که عنوان شد این خودرو طی طی همکاری جنرال موتورز آمریکا و سایک چین تولید شده و براساس پلتفرم اختصاصی اولتیوم جنرال موتورز توسعه یافته است.

اکنون تصاویر تاییده شده کابین الکترا ئی۵ روی خط رسانه ها قرار گرفته که بهانه ای شد تا یک بروزرسانی بر خبر قبلی داشته باشبیم.

کراس اوور الکتریکی الکترا ئی۵ میزبان کابینی فناورانه است که در آن از ۳۰ اینچ نمایشگر او ال ئی دی ۶k استفاده شده است. براساس اطلاعات موجود، این نمایشگر می تواند ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد. جالب آنکه راننده بیوک الکترا ئی۵ حتی نیازی به این نمایشگر ندارد زیرا هداپ ۱۲.۶ اینچی با تمامی اطلاعات مورد نیاز روی شیشه جلوی خودرو  مقابل چشمانش قرار دارد!

سیستم نورپردازی هوشمند کابین با ۱۲۱ رنگ از دیگر ویژگی های جذاب الکترا ئی۵ محسوب می شود.

همچنین باید به پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو به عنوان آپشن استاندارد اشاره کنیم. از فناورانه های کابین می توان به هات اسپات ۵ جی با چیپ کوالکام اسنپ دراگون ۸۱۵۵، آخرین ویرایش از سامانه ئی کانکت بیوک، پشتیبانی از فرمان های صوتی، شارژر بی سیم و… اشاره کرد.

در رابطه با مشخصات دقیق پیشرانه هنوز اطلاعات رسمی ارائه نشده اما رسانه های چینی به حضور تک موتور الکتریکی با ۲۴۱ اسب بخار خروجی اشاره داشته اند. وزن خودرو نیز ظاهرا ۲۵۷۰ کیلوگرم است. بیشینه سرعت ۱۸۰ کیلومتر برساعت و در آینده تریم مجهز به دو موتور الکتریکی نیز روانه بازار خواهد شد.

بیوک همچنین اشاره می کند که الکترا ئی۵ پرچمدار این سگمنت در بازار چین از منظر وسعت فضای داخل کابین است.

کابین الکترا ئی۵

بیوک الکترا ئی۵

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا