سرویس اعتبار اضطراری همراه اول چطور به کمک شما می‌آید؟

همراه اول با راه‌اندازی سرویس فعال‌سازی اضطراری بسته شارژ، مکالمه یا اینترنت برای مشترکان اعتباری این اپراتور، امکان برقراری مکالمه یا استفاده از اینترنت را در مواقع ضروری – بدون شارژ – فراهم کرد.

موبنا – احتمالا برای شما هم پیش آمده که از خطوط اعتباری استفاده کنید و در یک موقعیت خاص شارژ خط شما تمام شود و همان لحظه نیاز داشته باشید یک تماس فوری داشته باشید یا با اینترنت گوشی یک فایل جابه‌جا کنید! ممکن است در این موقعیت درگاه بانک کار نکند یا حتی در همان لحظه امکان پرداخت آنلاین نداشته باشید. همراه اول برای برطرف کردن این مشکل سرویس اضطراری را برای مشترکانش راه‌اندازی کرده است. با استفاده از این سرویس، مشترکین اعتباری همراه ‌اول می‌توانند در مواقع اضطراری بدون پرداخت هزینه یکی از بسته‌های شارژ، مکالمه یا اینترنت را برای خود فعال کنند. در سرویس اعتبار اضطراری، مشترکین اعتباری می‌توانند با شماره گیری کد *۱۰*۲۵#  یکی از بسته‌های شارژ، مکالمه یا اینترنت را بدون پرداخت در همان لحظه انتخاب کنند و بعدا وجه آن را پرداخت کنند.

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول چطور به کمک شما می‌آید؟

توجه داشته باشید جهت استفاده از این سرویس باید حداقل ۹۰ روز از فعال‌سازی خط اعتباری شما گذشته باشد و همچنین اعتبار فعلی خط شما نیز بیشتر از ۲۰ تومان نباشد.

نکته بعدی که باید جهت استفاده از سرویس اعتبار اضطراری مدنظر داشته باشید، این است که مبلغ اعتبار شارژ شده بعد از اولین افزایش اعتبار از حساب‌تان کم خواهد شد. همچنین استفاده از این سرویس حداکثر دو بار در هر ماه و پس از تسویه بدهی قبلی امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا