نمایش جدیدترین محصولات و نوآوری‌های گلکسی سامسونگ در MWC 2023

شرکت سامسونگ الکترونیکس جدیدترین محصولات و نوآوری‌های خود را شامل دستگاه‌های گلکسی S23 Ultra و Book3 Ultra در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 در بارسلونای اسپانیا به نمایش می‌گذارد.

موبنا – بازدیدکنندگان این نمایشگاه طی روزهای ۲۷ فوریه تا ۲ مارس ۲۰۲۳ با حضور در غرفه سامسونگ، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و تعاملی از کار با محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت به دست می‌آورند.

تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل سامسونگ در این مورد گفت : «باور ما در شرکت سامسونگ این است که آینده نوآوری گلکسی در گروی تعهد پایدار و همکاری گسترده با شرکای مختلف است. همه ما برای حضور در رویداد MWC امسال شور و هیجان زیادی داریم، چرا که می‌توانیم مجموعه‌ای از جدیدترین محصولات خود شامل S23 Ultra و Book3 Ultra را به عنوان نمونه‌ای از رویکرد سامسونگ برای ارائه امکانات پیشرفته و ارتقا سطح زندگی روزمره کاربران به نمایش بگذاریم».

نمایش جدیدترین محصولات و نوآوری‌های گلکسی سامسونگ در MWC 2023

تجربه‌ای فوق‌العاده با محصولات و سرویس‌های قدرتمند

جدیدترین نوآوری‌های سامسونگ، استاندارد تازه‌ای را برای گوشی‌های هوشمند پرمیوم تعیین کرده که به کمک اکوسیستم محصولات و خدمات گلکسی ارتقا یافته است.

سامسونگ در MWC 2023 تمایزهای سری گلکسی S23 را به عنوان محصولاتی پیشرو در صنعت برای خلق محتواها و تجربیات ارزشمند، در عین طراحی متعهدانه به محیط زیست، نشان می‌دهد.

قابلیت‌های پیشرفته دوربین گلکسی S23 این اجازه را به کاربران می‌دهد تا با آزادی عمل بیشتری خلاقیت خود را به اجرا گذارند و عکس‌ها و ویدئوهایی با کیفیت سینمایی ثبت کنند. بازدیدکنندگان غرفه سامسونگ می‌توانند از نزدیک کار با این قابلیت‌های پیشرفته را تجربه کنند. فناوری Nightography یکی از این قابلیت‌هاست که به کمک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید با پیکسل‌های تطابق‌پذیر (Adaptive Pixel) ثبت عکس‌هایی با جزئیات بالا را در نور کم امکان‌پذیر کرده است. سری گلکسیS23  سریع‌ترین و قوی‌ترین عملکرد را در میان محصولات سری گلکسی به گیمرها و سازندگان محتوا ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان نمایشگاه MWC با حضور در غرفه سامسونگ و انجام بازی‌های مسابقه‌ای می‌توانند از نزدیک با عملکرد قدرتمند گلکسی S23 Ultra در زمان بازی‌ و گیم آشنا شوند.

تجربه اتصال یکپارچه و منسجم گلکسی‌های سامسونگ به عنوان هسته اصلی نوآوری‌های این سری از محصولات توسعه یافته است. در زمان بازدید از غرفه سامسونگ قابلیت‌های پیشرفته، اتصال سریع و بدون نقص بین گوشی‌‌ها و لپ‌تاپ‌های گلکسی Book3 Ultra قابل مشاهده است.

همچنین در طول این نمایشگاه مجموعه‌‌ای از برترین سرویس‌های نوآور سامسونگ شامل راهنمای خواب Samsung Health  در ساعت‌های گلکسی Watch5، Samsung Wallet  و اتصال و کنترل یکپارچه دستگاه‌های خانگی در SmartThings به نمایش درمی‌آید.

بازدیدکنندگان علاوه بر این تجربه کار با قابلیت‌های امنیتی و گزینه‌های شخصی‌سازی گسترده‌ دستگاه‌های گلکسی مجهز به رابط کاربری One UI 5.1 را پیدا می‌کنند.

تمامی نوآوری‌های جدید سری گلکسی S23 در یک طراحی چشمگیری قرار گرفته که تعهد پایدار سامسونگ را ارتقا می‌دهد. در ساخت سری S23 میزان استفاده از مواد بازیافتی نسبت به مدل‌های پیشین این سری افزایش یافته و این گوشی‌ها به شکلی ساخته شده‌اند که دوام و پایداری بالایی برای استفاده در سال‌های آینده داشته باشند. بازدید‌کنندگان از نزدیک با راهبردهای زیست محیطی جدید سامسونگ که با مفهوم «پایداری روزمره» شناخته می‌شود، آشنا می‌شوند.

نمایش جدیدترین محصولات و نوآوری‌های گلکسی سامسونگ در MWC 2023

حضور سامسونگ در فضاهای متنوع نمایشگاه MWC

سامسونگ به همکاری باز و گسترده با شرکای پیشروی صنعت برای خلق و ارائه تجربیاتی ممتاز به مشتریان و کاربران خود اعتقاد دارد. به لطف این رویکرد، مراجعه‌کنندگان نمایشگاه MWC می‌توانند محصولات و خدمات سامسونگ را در فضاها و غرفه‌های مختلف مشاهده کنند.

براین اساس برای آشنایی با مواد سازگار با محیط زیست به کار رفته در گلکسی S23 یا شخصی‌سازی اعلان‌های صوتی، کافیست به فضایی که با نام خیابان اندروید نام‌گذاری شده مراجعه شود. بازدیدکنندگان همچنین با مراجعه به غرفه شرکت کوالکام می‌توانند از نزدیک عملکرد پیشرو پلتفرم Gen 2 Mobile پردازنده اسنپدراگون را مشاهده کنند. همچین غرفه‌ بخش نمایشگرهای سامسونگ هم در رویداد MWC راه‌اندازی شده که افراد با حضور در این غرفه با جدیدترین تکنولوژی‌های صفحه نمایش‌های سامسونگ آشنا می‌شوند.

 

غرفه بخش موبایل سامسونگ در سالن ۳ (Hall3, 3I10) نمایشگاهMWC 2023  در بارسلونای اسپانیا برپا شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا