هیوندای الانترا ۲۰۲۴ معرفی شد(+عکس)

الانترا ۲۰۲۴ براساس زبان طراحی جدید کیا و جذاب تر از نسل هفتم این خودرو که در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد، روانه بازار می شود…

موبنا هیوندای الانترا ۲۰۲۴ در وب سایت کمپانی کیا به نمایش گذاشته شد. این خودرو در بازار کره با نام آوانته عرضه می شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، الانترا ۲۰۲۴ براساس زبان طراحی جدید کیا و جذاب تر از نسل هفتم این خودرو که در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد، روانه بازار می شود.

چراغ های اصلی جلو با نگاهی مرموز در ترکیب با حجم دهی سپر و جلوپنجره، منظوره جالبی را ایجاد کرده که قطعا در مقایسه با مدل قبلی الانترا به عنوان یک تغییر مثبت قابل ارزیابی است.

در نمای جانبی و عقب تغییرات در مقایسه با مدل ۲۰۲۰ بسیار جزئی است و شاخص ترین قسمت به سپر این بخش که بازطراحی شده، مربوط می شود.

الانترا یا آوانته ۲۰۲۴ از منظر ابعاد برابر با ۴۶۵۰ میلیمتر در طول، ۱۸۲۵ میلیمتر در عرض و ۱۴۱۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۲۰ میلیمتر است.

در رابطه با پیشرانه نیز باید به نمونه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر با ۱۲۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر برای تریم پایه اشاره کنیم که در واقع حفظ شرایط مدل قبلی الانترا است. بر همین اساس می توان حضور پیشرانه ۱۴۰ اسب بخاری و همچنین نسخه هیبرید را نیز انتظار داشت.

اطلاعات دقیق هنوز منتشر نشده است اما قطعا تریم N لاین قویترین الانترا ۲۰۲۴ خواهد بود که بازهم با توجه به مدل فعلی می توان پیش بینی کرد که میزبان تپنده ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۲۷۶ اسب بخار خروجی و ۳۹۲ نیوتن متر گشتاور باشد.

قیمت نهایی الانترا ۲۰۲۴ مورد اشاره قرار نگرفته است. مدل فعلی از ۲۱ هزار دلار تا ۳۴ هزار دلار براساس ترین برچسب قیمت دارد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا