معرفی نکات و ترفندهای کاربردی گلکسی Z Flip4 سامسونگ

موبنا – در گوشی گلکسی Z Flip4 قابلیت‌های مورد علاقه کاربران بهینه‌سازی شده تا هر فردی بنا به علاقه و کاربردهای خاص خود بیشترین بازدهی ممکن را تجربه کند. برای افزایش این بازدهی در ادامه نکات‌ها و ترفندهای کاربردی گلکسی Z Flip4 را معرفی کرد‌ه‌ایم.

 

۱-‌ امکانات‌ نمایشگر جلویی

صفحه نمایش جلویی (Cover Screen) گلکسی Z Flip4  در ابعاد ۱.۹ اینچی طراحی شده و دارای طیف وسیعی از قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن گوشی، کنترل کاملی بر روی برنامه‌ها و قابلیت‌های آن داشته باشید. مهم‌ترین کاربرد‌های صفحه نمایش جلویی در گوشی Z Flip4 عبارت است از :

نمایش آب‌وهوا، تقویم، گام‌شمار Samsung Health، مخاطبین منتخب برای تماس فوری، پخش موسیقی و انواع ویجت‌های قابل تنظیم از دیگر قابلیت‌های صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip4 است.

 

۲-‌ دوربین

تنظیمات دوربین گلکسی Z Flip4 این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون دست و بی‌انکه نیاز به فشردن دکمه یا لمس نقطه خاصی باشد بتوانید تصاویر و عکس‌های زیبایی را خلق کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را پی‌ بگیرید:

۳-‌ نمایش تمام صفحه

یکی از مهم‌ترین مزایای گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ این است که به شما امکان کار در حالت‌های مولتی‌تسکینگ مختلف را می‌دهد، بنابراین می‌توانید تمام نیازهای خود را با یک دستگاه پوشش دهید. حالت Flex Mode برای چنین شرایطی تعریف شده است. مثلا در زمان یک تماس تصویری، کاربران باید همیشه گوشی همراه خود را در زاویه‌ای مناسب نگه دارند تا به طور واضحی دیده شوند. به لطف فرم انعطاف‌پذیر Z Flip4، شما می‌توانید گوشی همراه خود را در حالت Flex قرار دهید و بدون دخالت دست از تماس یا کنفرانس ویدئویی شفاف و واضح خود نهایت بهره را ببرید. در حالت Flex شما می‌توانید گوشی را تا زاویه‌ای مشخص خم کنید و با گذاشتن آن بر روی سطحی صاف، تماس ویدئویی بی‌نقصی را تجربه نمایید.

شما می‌توانید هر کدام از اپلیکیشن‌ها را برای حالتFlex  تنظیم و بهینه‌سازی کنید. برای این کار تنها لازم است مراحل زیر را دنبال نمایید.

 

۴-‌ کار در چند پنجره همزمان

با ویژگی جدید گوشی Z Flip4، شما حالا می‌توانید چند کار را همزمان انجام دهید. با این ویژگی جدید، شما می‌توانید همزمان با اینکه مشغول تماشای یک ویدئو در یوتیوب هستید، صفحه اینستاگرام خود را هم چک کنید. بسته به تمایل شما، سهم هر کدام از این پنجره‌ها در نمایشگر شما می‌تواند تغییر کند. با انجام گام‌های زیر،  این توانایی جدید فعال خواهد شد:

 

۵-‌ استفاده از پنل Edge

سامسونگ، در تغییرات گوشی Z Flip4، تلاش کرده است که دسترسی کاربر به نرم‌افزارها را راحت‌ کند. پنل جانبی(Edge Panel)، امکان تازه‌ای برای این کار است که به شکل زیر در دسترس شماست:

 

۶- پاسخ‌ سریع‌‌تر به تماس‌ها

یکی از سختی‌های کاربران در هنگام کار با گوشی، سختی شرایط پاسخ‌دادن به تماس‌هاست. با ویژگی جدید پاسخ سریع به تماس‌ها، شما راحت‌تر از گذشته، به مخاطبین خود متصل خواهید شد و زمانی که گوشی شما زنگ بخورد، تنها با بازکردن گوشی و بدون فشردن دکمه‌ای، می‌توانید به تماس خود پاسخ دهید. این ویژگی از مسیر زیر فعال می‌شود:

گلکسی Z Flip4 یک گوشی کوچک است که ضمن برخورداری از طراحی زیبا، میزان بهره‌وری کاربران را افزایش می‌دهد. این گوشی با صفحه‌ای منعطف در ابعاد ۶.۷ اینچ، به شکلی بی‌نظیر با اندازه جیب‌های شما سازگاری دارد و برای استفاده کاری و شخصی در هر حالت و زمانی طراحی شده است. با باز کردن صفحه‌ تاشوی این دستگاه، ۶.۷ اینچ فضای موثر برای انجام کارها در اختیار شماست؛ همچنین در حالت بسته، اندازه آن تقریبا نصف یک گوشی هوشمند است و قابلیت‌هایی باورنکردنی به شما ارائه می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل