بازی شبیه‌سازی مکانیک اتومبیل‌ها (+مود)

Car Mechanic Simulator – شبیه ساز مکانیک اتومبیل بازی پرطرفدار، سرگرم کننده و جالب از استودیوی بازیسازی Digital Melody Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست!

موبنا – در این بازی شما در نقش یک مکانیک ظاهر می شوید که می توانید طیف گسترده ای از ماشین های کلاسیک را تعمیر کنید و یا عملیات مختلف سفارشی سازی را برروی انها انجام دهید! موتور ماشین را پایین بیاورید، بخش های مختلف ماشین مثل ترمزها، جعبه دنده، بدنه و اگزوز آن را تعمیر کنید و در نهایت ماشین را بشویید و آن را رنگ کنید تا بتوانید با قیمتی خوب ان را بفروشید! هر ماشین ممکن است قطعات خرابی داشته باشد که باید ان را تعویض کنید و با انجام کارهای مختلف ان را تعمیر کنید!
بازی شبیه‌سازی مکانیک اتومبیل‌ها (+مود)
طیف گسترده ای از ابزارها و آچارها برای تعمیر و سفارشی سازی ماشین ها در اختیارتان قرار دارد که می توانید از ان ها استفاده کنید و با جمع اوری پول ماشین ها و دیگر آیتم ها را باز کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز اندروید هستید که در محیطی ساده بتواند برای روزها با ماشین های کلاسیک و قدیمی سرگرم تان کند بدون شک Car Mechanic Simulator نظرتان را جلب خواهد نمود! شاید از آن دسته از عزیزانی باشید که در رشته مکانیک خودرو در حال تحصیل هستید، بدون شک این بازی برای تان جالب و دوست داشتنی خواهد بود و پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.
بازی شبیه‌سازی مکانیک اتومبیل‌ها (+مود)
برخی از ویژگی های بازی شبیه ساز اتومبیل Car Mechanic Simulator اندروید:

  • در دسترس بودن انواع ماشین های کلاسیک برای تعمیر و بازسازی
  • تعمیر بخش های مختلف ماشین از جمله موتور، ترمز، اگزوز، جعبه دنده و شاسی
  • امکان سنباده کشیدن به بدنه خودرو و آماده کردن آن برای رنگ کردن
  • فروش وسایل نقلیه بازسازی شده با قیمت بالا و انتخاب به عنوان مکانیک نمونه
  • در دسترس بودن انواع آیتم های مختلف برای خرید و استفاده برای ماشین ها
  • حضور در یک نقشه بزرگ با صدها ماموریت مختلف برای سرگرم شدن
  • بروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی

بازی Car Mechanic Simulator تا به امروز حدود ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و تواتسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را کسب کند.

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۲۰۵ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۲۰۸ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا