با بلوکارت از هر خرید تخفیف بگیرید

همه ما برای خریدهای روزانه و هفتگی خود یک یا چند فروشگاه مشخص را می‌شناسیم که به دلایل مختلفی اکثر کالاهای مورد نیازمان را از آنجا تهیه می‌کنیم. از میان عواملی مثل تنوع محصولات و.. اما قیمت کالاها و میزان تخفیف اعمال شده یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیارهایی است که یک فروشگاه یا مغازه را به مکانی خاص برای ما تبدیل می‌کند.

موبنا – این فروشگاه‌ها معمولا با ارائه تخفیف‌های مناسب، کالاهای خود را با سود نسبتا کمتری به فروش می‌رسانند تا بتوانند تعداد مشتریان بیشتر و خریدهای گسترده‌تری را داشته باشند. این تخفیف‌ها شاید در نگاه اول مبلغ زیادی به نظر نرسد اما در پایان هفته، ماه یا سال به مبلغ قابل توجهی تبدیل شده و پس‌انداز ارزشمندی را به وجود می‌آورد.

پیدا کردن این فروشگاه‌ها شاید برای برخی کار سختی باشد اما برای کاربران بلوبانک با چند لمس در اپلیکیشن این نئوبانک فاصله است. برای این منظور بلوبانک سرویس پاداش خود را طراحی و راه‌اندازی کرده تا کاربرانش هر روز و در هر خریدی که انجام می‌دهند از تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار شوند.

 

پاداش هر خرید

«پاداش» نام قابلیتی است که در اوایل سال ۱۴۰۱ به اپلیکیشن بلوبانک اضافه شد تا علاوه بر کاهش هزینه‌ خریدهای روزانه، هفتگی و ماهانه کاربران، تجربه‌ای لذت‌بخش را به دارندگان کارت بانکی بلو منتقل کند. سرویس پاداش با همکاری شرکت «بامن» توسعه یافته و کاربران بلوبانک را به شکل آنی و به آسانی از تخفیف‌های ارزشمند بهره‌مند می‌کند. تمامی کاربران اپلیکیشن بلوبانک برای استفاده از این سرویس کافیست در منوی «فروشگاه» گزینه «پاداش» را انتخاب کنند. با ورود به این صفحه فروشگاه‌های آنلاین و زنجیر‌ه‌ای طرف قرارداد به همراه میزان تخفیف هر کدام قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

با فعال کردن گزینه دسترسی به موقعیت مکانی، نزدیک‌ترین فروشگاه به شما و درصد تخفیف هر کدام به نمایش درمی‌آید، شما می‌توانید فروشگاه‌هایی که بیشترین میزان تخفیف را دارند، انتخاب کرده و از روی نقشه موجود در اپلیکیشن به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید. در زمان مراجعه تنها کافیست مبلغ خریدتان را با کارت‌خوان‌های سامان کیش (سپ) پرداخت کنید، پس از آن تخفیف سرویس پاداش به دو روش برای شما اعمال می‌شود.

 

  • برگشت پول

یکی از روش‌های ویژه سرویس پاداش «برگشت پول» است. در این شیوه ظرف مدت کوتاهی پس از اینکه خرید خود را انجام داده و مبلغ روی فاکتور را پرداخت کردید، درصدی از وجه پرداخت شده به حساب‌تان باز می‌گردد. مبلغ برگشت داده شده، پاداش خریدی است که با کارت بانکی بلو داشته‌اید.

 

  • تخفیف لحظه‌ای

بخشی از تخفیف‌های سرویس پاداش ممکن است به شکل آنی و مستقیم محاسبه و اعمال شود. در این روش مقدار درصد تخفیفی، از جمع مبالغ روی فاکتور کم می‌شود و در نهایت خریدار مبلغی را پرداخت می‌کند که شامل تخفیف شده است.

با بلوکارت از هر خرید تخفیف بگیرید

در حال حاضر با همکاری شرکت بامن و بلوبانک، بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در سراسر ایران، تخفیف‌های سرویس پاداش را به طیف گسترده‌ای از کاربران بلوبانک ارائه می‌دهند. به تازگی نیز فروشگاه‌های آنلاین به این جمع اضافه شده‌اند.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا