کوچک ترین خودروی دانگ فنگ؛ ارزان تر از ۵ هزار دلار! (+عکس)

انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری ۹.۱۸، ۱۳.۸ و ۱۶.۸ با توجه به آپشن، تامین می شود. برد حرکتی مینی ئی وی نیز به ترتیب ۱۲۰، ۱۸۰ و ۲۲۰ کیلومتر با یک بار شارژ کامل محاسبه شده است.

موبنا – تقریبا تمام برندهای خودرویی چین در لیست محصولات خود یک یا چند خودروی بسیار کوچک دارند که در نامگذاری آن ها به کلاس مینی اشاره می شود. دانگ فنگ نیز با خودرو کوچک مینی ئی وی در میدان رقابت کوچولوهای چینی شرکت دارد!

مینی ئی وی در بازار چین از ۴۸۰۰ تا نزدیک ۹ هزار دلار قیمت گذاری می شود. دانگ فنگ مینی ئی وی از منظر ابعاد برابر با ۲۹۹۵ میلیمتر در طول، ۱۴۹۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۴۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها ۱۹۶۰ میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین نیز ۱۳۵ میلیمتر گزارش شده است.

وزن مینی ئی وی دانگ فنگ با توجه به تریم از ۶۷۵ تا ۷۵۵ کیلوگرم محاسبه شده است.

! (+عکس)

همانطور که از نام خودرو مشخص است با یک الکتریکی سر و کار داریم که در بخش پیشرانه تمامی تریم های آن از تک موتور الکتریکی ۲۵ کیلوواتی(۳۳ اسب بخار) با گشتاور ۱۰۰ نیوتن متر استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری ۹.۱۸، ۱۳.۸ و ۱۶.۸ با توجه به آپشن، تامین می شود. برد حرکتی مینی ئی وی نیز به ترتیب ۱۲۰، ۱۸۰ و ۲۲۰ کیلومتر با یک بار شارژ کامل محاسبه شده است.

زمان لازم برای شارژ باتری ها با شارژر استاندارد برابر با ۵، ۶.۵ و ۷.۵ ساعت است. بیشینه سرعت ۱۰۰ کیلومتر و در بخش جعبه دنده، نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو نصب می شود.

سیستم تعلیق در چرخ های جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. رینگ های استاندارد فولادی در اندازه ۱۲ اینچی ارائه می شوند.

کابین طراحی جالب و البته بسیار ساده ای دارد تا امکان قیمت گذاری پایین را فراهم کند. اما به هر ترتیب حاصل کار جذاب و در نوع خود مشتری پسند به نظر می رسد.

از امکانات کابین باید به سیستم تهویه غیر اتوماتیک، بلوتوث، یو اس بی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، استراحتگاه دست ردیف جلو، پاور ویندوز ردیف جلو و آینه الکتریکی اشاره کنیم.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل ثابت، رادار جلو، نشانگر فشار باد لاستیک، دوربین عقب، ای بی اس، ئی بی دی، دستیار حرکت در سربالایی، ایزوفیکس و ایربگ راننده قابل اشاره هستند.

دانگ فنگ مینی ئی وی شباهت زیادی به بستنی چری و مینی وولینگ دارد که قبلا معرفی شده اند و از لینک های زیر قبل دسترسی هستند.

 

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا