قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه با دمای بدن به سری Watch5 اضافه می‌شود

شرکت سامسونگ الکترونیکس و Natural Cycles به تازگی همکاری دو جانبه‌ای را آعاز کرده‌اند تا قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه قاعدگی به وسیله کنترل دمای بدن در دسترس کاربران سری گلکسی Watch5 قرار بگیرد.

موبنا – جدیدترین همکاری سامسونگ، برای نخستین بار الگوریتم پیشرو Natural Cycles را به ساعت‌های هوشمند می‌آورد تا کاربران گلکسی Watch5 نظارت دقیقی بر روی چرخه قاعدگی خود داشته باشند.

کاربران سری گلکسی Watch5 از این پس به قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه دسترسی خواهند داشت. این قابلیت به تازگی تاییدیه وزارت ایمنی غذا و داروی کره جنوبی (MFDS) را دریافت کرده است و پیش از این نیز با کسب نشان CE از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مجوزهای مورد تایید تجهیزات پزشکی اتحادیه اروپا و آمریکا را دریافت کرده است.

رائول شرویتزل، بنیانگذار و مدیر اجرایی Natural Cycles در مورد همکاری با شرکت سامسونگ گفت: «به عنوان شرکتی که در حوزه علم و فناوری تاسیس شده و فعالیت می‌کند، ما از همکاری با سامسونگ بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم و اعتقاد داریم که با این همکاری می‌توانیم تجربیات ممتازی را برای سلامتی زنان ارائه دهیم. اپلیکیشن Natural Cycles تاکنون به میلیون‌ها زن در سراسر جهان کمک کرده تا باروری خود را کنترل کنند و حالا با این همکاری جدید می‌توانیم برای اولین بار فناوری پیشرفته ردیابی چرخه به وسیله دما را از طریق ساعت هوشمند ارائه کنیم».

شرکت Natural Cycles خود را متعهد به ارائه فناوری‌های جدید برای تندرستی و سلامتی زنان می‌داند و در این راه با اشتیاق و تحقیق به توسعه فناوری نوآورانه باروری می‌پردازد. این تلاش‌ها به توسعه نخستین اپلیکیشن در جهان منجر شد که از یک الگوریتم اختصاصی بهره می‌برد و از دمای بدن و سایر شاخص‌های کلیدی برای تعیین وضعیت باروری هر کاربر استفاده می‌کند.

با اضافه شدن فناوری و الگوریتم Natural Cycles قابلیت ردیابی چرخه‌ که پیش از این در اپلیکیشن Samsung Health سری گلکسی Watch5 وجود داشت، با امکانات بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سامسونگ با فناوری حسگر پیشرفته خود که شامل حسگر قدرتمند سه‌گانه BioActive می‌شود، قابلیت‌های نظارت دیجیتال سلامت بدن را به سطح جدیدی ارتقا داده است. ضمن اینکه سنسور دمای سری گلکسی Watch5 این توانایی را به کاربران می‌دهد تا با ردیابی تغییرات دمایی پوست و چرخه قاعدگی، جزئیات کاملی از وضعیت بدن خود را به دست بیاورند. سنسور دمای این ساعت‌های هوشمند از فناوری مادون قرمز برای خواندن دقیق‌تر حتی در صورت تغییر دمای محیط اطراف استفاده می‌کند. رمزگذاری و ذخیره داده‌ها در همان دستگاه مورد استفاده کاربران انجام می‌شود تا کاربران آرامش خیال بیشتری در مورد حفظ و کنترل اطلاعات شخصی‌شان داشته باشند.

هون پارک، مدیر تیم سلامت دیجیتال بخش موبایل شرکت سامسونگ درباره قابلیت‌های جدید گلکسی Watch5 گفت : «کاربران ما حالا می‌توانند وضعیت چرخه قاعدگی خود را به راحتی از طریق مچ دست‌شان کنترل کنند. ترکیب فناوری نوآورانه باروری Natural Cycles با حسگر درجه حرارت سامسونگ، درک جامع‌ و کامل‌تری از سلامتی و تندرستی را در اختیار کاربران می‌گذارد. این همکاری جدید، برگ دیگری از فلسفه همکاری باز سامسونگ با شرکت‌های پیشگام صنعت برای ارائه تجربیات پیشرفته سلامتی به کاربران است».

ساعت‌های هوشمند مجهز به فناوری کنترل باروری Natural Cycles برای کاربران ۳۲ کشور در سراسر اروپا، آمریکای شمالی و آسیا ارائه می‌شود. این بازارها شامل اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، کره‌جنوبی، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا