با خلاقیت در مسیرم به این ثروت بیکران رسیدم

هنگام نوآوری، طبیعی است که اشتباه کنید؛ اما بهترین کار این است که فورا به اشتباه تان اعتراف کنید و ایده های دیگرتان را بهبود ببخشید. تجارت این بینش را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

لوستر سقفی طرح گل

اشکال لوستر سقفی طرح گل می‌تواند بسیار متفاوت باشد، بیشتر این اشکال هندسی هستند و می‌توانند مستطیل، مربع گرد و حتی شکل های نا متعارفی را داشته باشند.

لوستر های سقفی تفاوتی که با لوستر های آویزی دارند این است که در لوستر های سقفی کل لوستر توسط یک سینی که به شکل های متفاوتی و در ابعاد گوناگون تولید می‌شود به سقف متصل میشود.

لوستر های سقفی طرح گل از دیر باز تا کنون مورد پسند تعداد زیادی از افراد بوده و هستند، علت این محبوبیت هم می‌تواند تنوع بسیار بالای این نوع از لوستر باشد و هم می‌تواند قیمت مناسبش نسبت به جنس آن باشد.

با خلاقیت در مسیرم به این ثروت بیکران رسیدم

لوستر سقفی

لوستر سقفی برای سقف های کوتاه و همچنین خانه هایی که ابعاد کوچکی درند می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

بعضی لوستر های سقفی را می‌توان در ارتفاع دلخواه تنظیم و سپس به سقف متصل کرد و بعضی دیگر قابل تنظیم نیستند، یعنی یا باید کاملاً توسط سینی به سقف متصل شوند و یا در ارتفاعی خاص و غیر قابل تغییر قرار بگیرند.

قبل از خرید لوستر حتماً باید فاکتور هایی را در نظر بگیرید: اولین فاکتور میزان هزینه ای است که شما توانایی پرداخت آن را دارید.

چرا که لوستر ها از مدل های بسیار ساده با قیمت های بسیار پایین در فروشگاه ها به فروش می‌رسند تا لوستر های عظیم و گران قیمت برای امارت ها، سالن های پذیرایی و دیگر مکان های خاص.

با خلاقیت در مسیرم به این ثروت بیکران رسیدم

لوستر سقفی آشپزخانه

فاکتور بعدی ابعاد فضایی است که برای آن فضا قصد خرید لوستر را دارید، اگر شما برای فضایی کوچک لوستری بزرگ خریداری کنید و یا برعکس اگر برای فضایی بزرگ لوستر سقفی آشپزخانه کوچک را انتخاب کنید.

نتیجه هر دو کار اصلاً دل نشین و مورد پسند نمی‌شود؛ چون یا فضایی با نور زیاد غیر طبیعی به شما می‌دهد و یا فضایی کم نور و کسل کننده.

مورد دیگری که باید به آن توجه کرد ارتفاع سقف ها است، شما نباید برای ارتفاع های کم از لوستر های طبقاتی استفاده کنید.

یا اگر ارتفاع بلندی دارید اگر از لوستر سقفی که به سقف می‌چسبد استفاده کنید هم زیبایی را به شما هدیه نمی‌دهد و هم باعث می‌شود به چشم نیاید، حتی ممکن است نور را هم تحت الشعاع قرار دهد.

با خلاقیت در مسیرم به این ثروت بیکران رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا