با حرکت به جلو به ثروت رسیدم

هیچ یک از ما هرگز به تنهایی قادر به انجام کارهای بزرگ نیستیم اما می توانیم کارهای کوچک را با عشق انجام دهیم و در کنار هم کارهای شگفت انگیز بکنیم. من در جریان تجارت با این قدمهای کوچک و تاثیرگذار آشنا شدم و زندگیم را متحول کردم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

نایلون گلخانه متری

نایلون گلخانه متری یکی از انواع مدل های نایلون است که برای مصارف کشاورزی به خصوص در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون های گلخانه ای عموما به نایلون هایی برای کاربرد های مختلف کشاورزی معروف هستند و عمده استفاده از آن ها نیز برای مصارف همین بخش است.

در سال های اخیر با افزایش گیاهان گلخانه ای و در نتیجه بالا رفتن تعداد گلخانه ها، استفاده از نایلون های مختلف گلخانه ای نیز بسیار رایج بوده است.

این نایلون ها به گونه ای منحصر به فرد طراحی شده اند که قادر هستند از گیاهان درون گلخانه یا به صورت کلی گیاهان کاشته شده در زمین های کشاورزی مراقبت کنند.

با حرکت به جلو به ثروت رسیدم

نایلون گلخانه ای شفاف

یکی از مهم ترین مشخصات نایلون گلخانه ای شفاف شفافیت و وضوحی است که این محصول دارند.

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم نایلون های گلخانه ای از گیاهان داخل گلخانه ها در برابر سرمای شدید و یا دمای زیادتر از حد معمول محافظت می کنند.

همچنین این نایلون ها به گونه ای طراحی شده اند که بسیار شفاف هستند و امکان تابش نور مستقیم خورشید را به گیاهان مختلف درون گلخانه فراهم می کنند.

علاوه بر این نایلون های مورد استفاده در گلخانه ها عموما اندازه های بزرگی دارند و بسیار عریض طراحی می شوند تا آنجایی که قادر باشند یک درخت بزرگ را احاطه کنند.

با حرکت به جلو به ثروت رسیدم

نایلون گلخانه مشکی

برای خرید نایلون گلخانه مشکی لازم است به موارد مختلفی از جمله اندازه آن ها توجه فرمایید.

در هنگام خرید این محصولات لازم است حتما توجه داشته باشید تا نایلونی با عرض بزرگ خریداری نمایید که بتواند گیاهان مختلف با اندازه های متفاوت را پوشش دهد.

علاوه بر این برای خرید این نایلون ها باید به میزان شفافیت مورد قبول آن ها توجه نمایید تا بتوانند نور خورشید را به راحتی از خود عبور دهند.

نکته مهمی دیگری که برای خرید این نایلونهای گلخانه ای باید به آن توجه کنید ضخامت و مقاومت بالای این محصول می باشد تا به راحتی پاره نشده و در مقابل اجسام تیز همانند شاخ و برگ گیاهان تا حد ممکن مقاوم باشد.

علت این نوسان قیمت به دلیل متراژ های مختلفی است که از این محصول به فروش می رسد.

علاوه بر این کیفیت این نایلون ها و ضخامتی که دارند می تواند بر روی قیمت آن ها تاثیر گذار باشد.

آیا می دانید که با انتخاب نایلون یا پلاستیک مناسب برای ساخت گلخانه می توانیم محیطی بهینه برای افزایش فصل رشد گیاهان، محافظت از گیاهان شکننده و نازک و رشد گیاهان تازه ایجاد کنیم؟ نور فراوان یکی از مهمترین ضروریات برای رشد سالم یک گیاه است، به جز تعداد محدودی از باغداران که گلخانه هایی با پنل های شیشه ای دارند اکثریت قریب به اتفاق گلخانه ها با پنل های نایلونی ضخیم و یا ورقه های پلاستیکی ساخته شده اند و دلیل این انتخاب هم به این خاطر است که نایلون در مقایسه با شیشه ارزان تر است و همینطور وزن سبکتری دارد و به زبان ساده تر استفاده از نایلون آسان تر و مقرون به صرفه تر است.

با حرکت به جلو به ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا