رشد ناگهانی ثروتم را مدیون کود هستم

می شود گفت اینکه بنده در عرض یک سال از فقیری به ثروتمندی رسیدم ناگهانی اتفاق افتاده است اما منظور من از کلمه ناگهانی این نیست که در یک شب و بدون هیچ تلاشی این اتفاق افتاده است، منظورم این است که طبق تجربیاتی که در این ۵۰ سال داشته ام متوجه شدم که هیچ کسب و کاری به غیر از تجارت نمی تواند در یک سال به شما نتیجه دهد.

کود اوره برای صیفی جات

قیمت کود اوره برای صیفی جات به عواملی چون: کیفیت، درصد خالصی و ناخالصی موجود در کود و مواردی از این قبیل است.

کیفیت کود بیانگر سطح نیتروژن موجود در محصول است و هر چه این میزان بیشتر باشد، در نتیجه کود مرغوبتری در اختیار خواهید داشت.

به دنبال آن نرخ فروش کود اوره نیز افزایش می یابد اما در این بین سطح ناخالصی هایی همچون بورت نیز تاثیر زیادی در کیفیت کود خواهند داشت.

این کودها در حال حاضر با نرخ ۲۵.۰۰۰ تومان تا ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان خرید و فروش می شوند.

برای اطلاع از وزن آنها و جزئیات بیشتر می توانید با شماره های درج شده زیر این مقاله تماس بگیرید و بعد از مشاوره با کارشناسان خریدی رضایت بخش داشته باشید.

رشد ناگهانی ثروتم را مدیون کود هستم

کود شیمیایی

قیمت کود شیمیایی با توجه به ترکیبات عناصر استفاده شده در آن، کیفیت کود و نحوه ی بسته بندی آن متغیر می باشد.

کود های شیمیایی هم به صورت عمده و هم در وزن های پایین تر به فروش می رسد، این کود ها در وزن های متفاوتی بسته بندی می شود و به دست مشتریان می رسد.

همانطور که گفته شد نمی توان قیمت مشخصی برای کود ها مشخص کرد و بستگی به ویژگی های کود دارد ولی قیمت آن کیلویی ۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به مشاوران تیم ما پیام بدهید تا شما را برای خرید کود شیمیایی و نحوه ثبت سفارش راهنمایی کنند.

رشد ناگهانی ثروتم را مدیون کود هستم

کود ارگانیک

از آنجایی که کود ارگانیک بسیار محبوب بوده و کشاورزان و دام داران زیادی از آن بهره می گیرند، بهتر است به طور کامل با نکات مهم در مورد خرید آن آشنا شویم.

کود در دو نوع ارگانیک گیاهی و ارگانیک حیوانی وجود دارد که هر کدام دارای خواستار های خاص خود بود و مزایا و معایب خود را داراست.

در هنگام خرید از متخصص بخواهید که در مورد بافت زمین شما و محصولات و دستگاه در آن کاشته شود نظر داده و شما را راهنمایی نماید که کدام کود مناسب زمین شما است.

همچنین نرخ مصرفی در محصولات مهم است بسیاری از محصولات ممکن است با نرخ های بالاتر فروخته شوند.

از این رو قبل از خرید کیفیت، تازگی، ارگانیک بودن از جمله موارد مهم در هنگام تهیه کودهای گیاهی می باشد.

رشد ناگهانی ثروتم را مدیون کود هستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا