با این محصولات جادویی بر چالش ها پیروز شدم

باید خود را به چالش بکشید. ما در بین کسانی که با ما هم عقیده اند، احساس آرامش داریم، اما زمانی بزرگ می شویم که در بین کسانی باشیم که با ما هم عقیده نباشند. من با تجارت به این مهم یعنی قدرت رویارویی با چالش ها دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

بنتونیت رنگی

هنگام خرید بنتونیت رنگی، به اندازه و قطر زره های بنتونیت توجه کنید زیرا با یکدیگر متفاوت می باشند.

با توجه به اینکه بنتونیت در بسته های ۱۵ کیلو تا ۳۰ کیلوگرمی بسته بندی می شوند دقت داشته باشید در هنگام خرید بسته ای را انتخاب کنید که مقدار آن مورد نیاز شما باشد.

همچنین در هنگام خرید بنتونیت به رنگ بنتونیت توجه داشته باشید زیرا بنتونیت در رنگهای مختلف موجود می باشد که هر رنگ خاصیت متفاوتی دارد.

هنگام خرید بنتونیت توجه کنید که برای چه صنعتی می خواهید از آن استفاده کنید زیرا بنتونیت به شکل های مختلف موجود می باشد که در صنعت های مختلف متفاوت می باشد.

با این محصولات جادویی بر چالش ها پیروز شدم

بنتونیت فردوس

بنتونیت فردوس به انواع خاک رس گفته می شود که در قدیم به عنوان صابون استفاده می شد و امروزه یکی از خاکهای صنعتی پرمصرف است.

به طور کلی در تعریف بنتونیت ها می توان گفت که بنتونیت ها ترکیباتی رسی می باشند که اگر به آن آب اضافه کنید بسیار حجیم می شوند و پس از خشک شدن بسیار سخت و محکم می شوند.

از اصلی ترین کاربردهای بنتونیت فردوس یا بنتونیت های دیگر می توان به این نکته اشاره کرد که این خاک ها به طور عمده در تولید گل های حفاری مورد استفاده قرار می گیرند و اصلی ترین کاربرد آنها محسوب می شود.

دلیل استفاده در حفاری های صنعتی این است که در مواجه با آب متورم می شود به همین دلیل در حین حفاری با جذب رطوبت و متورم شدن از ریزش دیواره های چاه ها جلوگیری می کند.

با این محصولات جادویی بر چالش ها پیروز شدم

بنتونیت زرد

به طور کلی از مشخصات اصلی بنتونیت زرد می توان به این نکته اشاره کرد که در دو نوع بنتونیت سدیم دار و بنتونیت کلسیم دار وجود دارد که هرکدام از آنها دارای خواص مختلفی می باشند.

به عنوان مثال از مشخصات اصلی بنتونیت کلسیم دار این است که جاذب روغن و چربی ها می باشد و از آن به عنوان شوینده ی صنعتی در بسیاری از کارخانه ها و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.

علاوه بر آن لازم به ذکر است که این خاک از نظر مشخصات ظاهری دارای رنگ سفید متمایل به کرم می باشد و هرچقدر که رنگ آن روشن تر باشد نشان دهنده ی کیفیت بالای آن می باشد.

با این محصولات جادویی بر چالش ها پیروز شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا