گان جراحی محصولی خاص برای تحقق رویا هایتان

انسان همواره به خداوند خود ایمان دارد و هیچگاه نا امید نمی شود به همین دلیل است که آرزو هایش را در ذهن مرور می کند یکی از خواسته های هر انسان این است که در حیطه ی کاری خود فرد موفقی باشد و ما می خواهیم شما را با محصولی پر سود آشنا سازیم که با فعالیت در حیطه ی آن می توانید به ثروت بسیاری دست یابید با ما همراه باشید تا بیشتر با کسب و کار در حوزه ی این محصول آشنا شوید.

گان جراحی رنگی

در تولید گان جراحی رنگی از پارچه های اسپان باند سوزنی استفاده می کنند که گاه به صورت دو یا سه لایه فشرده می شوند و سپس روپوش را از پارچه ی چند لا می دوزند که این نوع روپوش ها بیشتر مناسب اتاق عمل است در اکثر مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها، از انواع گان های یکبار مصرف استفاده می کنند و خیلی کم پیش می آید مراکز درمانی دولتی یا خصوصی اقدام به خرید انواع گان های چند بار مصرف نمایند

توجه داشته باشید که این گان ها و روپوش ها وزن متناسبی داشته باشند. نه خیلی سبک باشند که قدرت پیشگیری از انتقال بیماری کاهش یابد و نه به قدری سنگین باشند که کاربر حین استفاده از آن احساس راحتی نداشته باشد با خواندن مطالب حاضر در این صفحه، به اطلاعات جامعی درباره ی انواع گان دست می یابید که می تواند راهنمای خوبی در انتخاب محصول مورد نظر شما باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و سایر محصولات مشابه با نمایندگان فروش ما که شماره تماس آن ها بر روی سایت درج شده، تماس حاصل فرمایید.

گان جراحی محصولی خاص برای تحقق رویا هایتان

گان جراحی استریل

در واقع، گان جراحی استریل به مثابه ی یک جدا کننده عمل می نماید؛ به عبارتی دیگر، بخشی از بدن فرد را از بخش هایی که غیر استریل هستند، جدا می کند. استفاده از این محصول بسیار راحت است، ولی نیاز به دقت بالایی دارد؛ بنابراین باید به نکاتی که درباره ی آن وجود دارد، توجه نمود.خود شان ها طوری طراحی و بسته بندی شده اند که به راحتی می شود از آن استفاده نمود، بدین نحو که هنگام پوشش دادن وسایل یا بدن بیمار به وسیله ی شان استریل، باید دقت نمود تا از لرزش آن بر روی دست جراح یا پرستار را بپوشاند، به طوری که صرفا سطح زیر شان با بیمار یا میز مماس باشد.

همچنین پوشاندن بخش هایی از بدن بیماران از آن استفاده می کنند شان مایو از این نوع شان استفاده می کنند تا سینی مایو یا میز مایو را بپوشانند. این نوع از شان چیزی شبیه به رو بالشی است.  شان مخصوص پا برای جراحی و عمل بخش های خاصی از بدن، همچون جراحی دستگاه تناسلی، مقعدی و ادراری، از شان مخصوص پا استفاده می گردد. همچنین گاه پیش می آید که پای بیمار را در رکاب تخت قرار دهند که در این صورت، باز هم از شان مخصوص پا استفاده می نمایند.

گان جراحی محصولی خاص برای تحقق رویا هایتان

گان جراحی پارچه ای

همانطور که می دانید گان جراحی پارچه ای با توجه به درخواست مشتری در سایزهای لارج، ایکس لارج و دو ایکس لارج در حال تولید و عرضه به بیمارستان ها و مراکز جراحی است انواع گان جراحی پارچه ای را می توان بصورت زیر دسته بندی کرد گان جراح ترگال ساده گان جراح کجراه گان جراح ضد آب ژاول گان جراح آستین رگلان گان جراح آستین جدا که با توجه به سفارش مشتری امکان تولید هست.

محصولاتی که از اسپان باند و مشتقات آن تهیه می شوند دارای مزیت نسبی هستند و بنابراین به لحاظ قیمت و تامین محصولات می توانیم پاسخ گوی نیازهای کشورهای مختلف در سطح جهانی باشیم برای تهیه این گان، در قسمت جلو و آستین گان یک لایه جاذب ضد آب دوخته می شود تا از سرایت ترشحات حین عمل جراحی جلوگیری شود برای استعلام قیمت گان جراحی پارچه ای به صورت عمده می توان با مراکز تخصصی فروش این محصول ارتباط گرفت.

گان جراحی محصولی خاص برای تحقق رویا هایتان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا