با یک ریسک حساب ‌شده میلیاردر شدم

درست است که می‌ گوییم برای ثروتمند شدن بایستی جرأت ریسک کردن را داشته باشیم تا موفق شویم اما باید این ریسک حساب ‌شده و اصولی باشد، زیرا اگر بی ‌گدار به آب بزنیم ممکن است که عواقب جبران ناپذیری داشته باشد و سرمایه خود را از دست دهیم. لذا برای این منظور بهتر است از افراد کارکشته و با تجربه در این زمینه بهره بگیریم و موفق شویم. همان ‌طوری ‌که من در کسب ‌و کار پولکی توانستم از تجارب افراد متخصص بهره ‌مند شوم و به ‌سرعت موفق و پولدار شوم.

پولکی ساده

لازم به ذکر است از مشخصات منحصر به فرد پولکی ساده می توان به طعم عالی و بی نظیر، ترد بودن، بسته بندی کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن محصول، شرکت تولید و برند معتبر آن، کیفیت و قیمت به صرفه اشاره کرد. در تولید این محصول از شکر و کنجد در حرارت کم استفاده می شود که در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی و بیشتر بسته بندی می شوند. بنابراین با وجود مزایا و خواص بی شماری که این ماده غذایی ارزشمند دارد می توان آن را از طریق مراکز عمده فروش در سراسر کشور با کیفیت بالا و قیمت مناسب در انواع بسته بندیهای شکیل و زیبا تولید می شود.

با یک ریسک حساب ‌شده میلیاردر شدم

پولکی خانگی

در واقع مواد اصلی تشکیل دهنده پولکی خانگی شکر، عسل و آب است که با طعم دهنده های مختلف ترکیب می شود و طعمی دلنشین ایجاد می کند. از انواع پولکی خانگی موجود در بازار می توان به طعم های ساده، زعفرانی، کنجدی، لیمو عمانی، هل، دارچین، گل محمدی و بسیاری دیگر اشاره کرد. پولکی ها نسبت به قند کالری خیلی پایین تری دارند به همین دلیل است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و اگر در مصرف آن زیاده روی نکنید آسیبی به بدن وارد نمی کند. این محصول چون ورقه ای ابنباتی بسیار نازکی است براحتی در دهان آب می شود به همین دلیل آسیب کمتری نسبت به قند به دندان ها وارد می کند.

با یک ریسک حساب ‌شده میلیاردر شدم

پولکی لیمویی

در تهیه پولکی لیمویی از مواد وطعم دهنده هایی مانند شکر، زعفران، آب و لیمو استفاده می شود. در بین انواع پولکی نوع لیمویی آن مزه ای خاص و دوست داشتنی به این شیرینی داده که موجب رضایت خریداران شده است. آنتی اکسیدان موجود در پولکی باعث بهبود مکانیزم دفاعی بدن شده و مانع از ابتلای فرد به بیماری سرطان می شود. از آنجایی که این محصول طبعی گرم دارد باعث ارتقای عملکرد فرایند هضم غذا شده و تاثیر بالایی در بهبود بیماری یبوست دارد. این محصول خوش طعم طبع گرمی دارد.

با یک ریسک حساب ‌شده میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا