سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

سامسونگ الکترونیکس نمایشگرهای پایدار دیجیتال ساینیج آینده را در رویداد ISE 2023 بارسلون به نمایش گذاشت. این نمایشگرهای پایدار با اتکا به فناوری‌های جدید و منطبق بر راهبردهای جدید زیست محیطی سامسونگ طراحی و ساخته شده‌اند.

موبنا – هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ در این باره می‌گوید: «ما متعهد هستیم که پایداری روزمره را در سراسر مجموعه ساینیج‌مان تضمین کنیم و به عنوان بخشی از اهداف برنامه‌های اقتصاد چرخشی، راه‌حل‌های معناداری را برای به حداقل رساندن تأثیرات زیست‌محیطی خود پیدا کنیم. بسیار خوشحالیم که توانستیم در رویداد ISE امسال دیدگاه خود را در مورد چگونگی کمک ساینیج‌های هوشمند به پایداری روزمره به اشتراک بگذاریم و فرصت‌های جدید برای مشاغل را به نمایش گذاریم».

سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

فناوری‌هایی برای تولید دیجیتال ساینیج‌ سازگار با محیط‌زیست

در رویداد ISE امسال، تمرکز سامسونگ بر روی ابتکارات پایداری بود که براساس راهبرد جدید زیست‌محیطی این شرکت که در سپتامبر۲۰۲۲ اعلام شد، طراحی شده‌اند. بازدیدکنندگان در بخش پایداری غرفه سامسونگ شاهد مصادیقی از چشم‌انداز زیست محیطی سامسونگ بودند که در محصولات دیجیتال ساینیج استفاده شده‌اند.

محصولات اسمارت ساینیج ۲۰۲۳ سامسونگ (شامل سری‌های QHC، QMC، QBC) با ضخامت ۲۸.۵ میلی‌متری خود حدود ۴۰ درصد باریک‌تر از مدل‌های قبلی طراحی شده‌اند. از این طریق می‌توان تعداد کانتینرهای حمل مورد نیاز برای لجستیک پس از تولید را نسبت به مدل قبلی بیش از ۲۰ درصد کاهش داد. علاوه بر این، محصولات اسمارت ساینیج با استفاده از حسگر روشنایی که به شرایط نور اطراف واکنش نشان می‌دهد، از تنظیم خودکار روشنایی صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند و مصرف بهینه‌تر انرژی را فراهم می‌کنند. به علاوه، برای ساخت بخش پشتی نمایشگرها از مواد رزین بازیافتی استفاده شده است.

راه‌حل MagicINFO، به عنوان راهکار ابری سامسونگ، مدیریت از راه دور محتوا را بهبود می‌بخشد و به مدیریت موثر نمایشگرهای ساینیج چندکاره کمک شایانی می‌کند. عملکرد مدیریت از راه دور به کاربران این امکان را می‌دهد که به سادگی تعداد دستگاه‌های متصل، انواع و خطاهای آن‌ها را کنترل و دستگاه‌های مختلف را بهینه و همچنین تنظیماتی مانند روشنایی صفحه را از راه دور را اعمال کنند. به علاوه، این راهکار جدید، قابلیت‌های دیگری از جمله تشخیص سلامت دستگاه، اطلاع رسانی در مورد اتصال کابل، دمای دستگاه و اختلال در شبکه را در اختیار صاحبان نمایشگرها می‌گذارد.

در ISE 2023، سامسونگ همچنین یک بخش ویژه سمینار مربوط به راهکارها برگزار کرد تا بازدیدکنندگان با فناوری‌های جدید و متمایز این شرکت آشنا شوند. پلتفرم ساینیج ابری که به زودی معرفی خواهد شد، طیف گسترده‌ای از راه حل‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی را ارائه می‌دهد که کاربران را قادر می‌سازد تا مصرف انرژی خود را مدیریت و کاهش دهند. راه‌حل‌های جدید، شامل نظارت بر مصرف لحظه‌ای برق، برنامه‌ریزی زمان‌بندی روشنایی، تنظیم روشنایی از راه دور و مدیریت خودکار دستگاه است. این پلتفرم جامع، نمایشگرهای LCD  و LED ساینیج و تلویزیون‌های B2B را یکپارچه و به هم متصل می‌کند تا یک تجربه کاربری یکپارچه در اختیار کاربران قرار گیرد.

سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

معرفی جدیدترین ساینیج‌های سری Outdoor سامسونگ

سامسونگ در ISE 2023 محصولات جدید ساینیج خود را معرفی کرد. در گام اول، نمایشگر LED سری outdoor ساینیج‌های ۲۰۲۳ سامسونگ با نام XHB  معرفی شد. این نمایشگر به طور ویژه برای استفاده در صنعت ورزش (استادیوم‌های بزرگ ورزشی و…) و مکان‌های دیدنی ساخته شده است.

سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

سری XHB در چهار مدل عرضه می‌شود که شامل مدل‌های : P6 ، P8، P10 و P16 است. همگی این مدل‌ها، نور را با حداکثر روشنایی خیره‌کننده ۸۰۰۰ نیت تولید می‌کنند تا کیفیت تصویر فوق العاده شفاف و واضحی حتی در زیر نور مستقیم خورشید به نمایش گذاشته شود.

با طراحی دو برابر نازکتر از مدل قبلی، سری XHB را می توان به روشی یکپارچه نصب کرد و زمان نصب را نیز برای راحتی بیشتر به نصف کاهش داد. علاوه بر این، بهره‌وری انرژی در این مدل‌ها بهبود یافته است و مصرف برق را بیش از ۱۵ درصد در مقایسه با نسل قبلی خود کاهش می‌دهد که می‌تواند از انتشار حدود ۲۴۹۲ تن انتشار دی‌اکسید کربن (CO2) جلوگیری کند، این میزان، معادل کاشت حدود ۲۹۰ هزار درخت کاج است.

سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

در نهایت، سامسونگ نمایشگر ۲۴ اینچی سریoutdoor  ساینیج‌های خود را با نام: OH24B معرفی کرد تا بتواند بازار شارژر خودروهای الکتریکی (EV) را تامین کند. از آنجایی که تقاضا برای خودروهای برقی همچنان در حال افزایش است، ارائه راه‌حل‌هایی که تجربه یک شارژ لذت‌بخش‌تر و بدون قطعی را فراهم می‌کند و در عین حال فرصت‌های فروش را برای مشاغل و خرده‌فروشان فراهم می‌کند، اهمیتی بیش از گذشته پیدا کرده است.

ساینیج‌های سریoutdoor ، هم از نظر دوام و هم دید در فضای باز در طیف گسترده‌ای از شرایط مختلف عالی عمل می‌کنند. این انعطاف‌پذیری و تطبیق پذیری بالا با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت و طراحی باریک و فلزی و همچنین مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و مایعات (IP66، حفاظت از نفوذ) و محافظ شیشه سطح IK-10 ارائه می‌شود. پنل کریستال مایع با دمای بالا و سفت و سخت نیز برای ایجاد دوام بیشتر حتی در زیر نور شدید خورشید به کار گرفته شده.

در نهایت، ساینیج‌های کوچک دارای راندمان انرژی بی‌نظیر با کمترین مصرف برق در صنعت (حداکثر ۹۰ وات) بالای ۲۰ اینچ هستند که برای یک ایستگاه شارژ EV که نیاز به کارکرد ۲۴ ساعته و هفت روز هفته، عالی است.

سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

راهکارهای جدید برای نمایشگرهای Kiosk و Flip

سامسونگ همچنین از نسخه ویندوزی نمایشگرهای سری Kiosk خود با نام KMC-W رونمایی کرد.  علاوه بر مدل موجود تایزن (OS)، نسخه ویندوزی نمایشگرهای Samsung Kiosk با سیستم‌عامل سازمانی Windows 10 IoT  سازگار است تا انتخاب‌های بیشتری را در اختیار مشتری قرار دهد.

این نمایشگر جدید از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند و مجهز به ۸ گیگابایت DRAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD است که پردازش سریع و فضای ذخیره‌سازی کافی را برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد صنعت سلامت، هتلداری و خرده‌فروشی‌ها فراهم می‌کند.

سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

برای نمایشگرهای ویژه سری Flip نیز سامسونگ راهکار جدیدی را طراحی کرده که نیاز مربیان و مشاغل را برای اتصال همزمان به دستگاه‌های مختلف برآورده می‌کند. این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تا با اتصال کامپیوتر شخصی به Flip، محتوا یا برنامه‌های موجود در کامپیوتر خود را به Flip بیاورند. به طور ویژه، کاربران می‌توانند بر روی محتوای کامپیوتر خود از روی نمایشگر مطلبی را نوشته و آن را به اشتراک گذارند. راه‌حل جدید در کنار افزایش قابلیت استفاده برای کار از راه دور، با ایجاد فضایی برای بهینه‌سازی و استفاده از صفحه نمایش برای اتصال با نمایشگر دیگر دستگاه‌ها، یک محیط کاری یکپارچه را فراهم می‌کند.

غرفه سامسونگ از ۳۱ ژانویه تا ۳ فوریه ۲۰۲۳ در رویدادISE  بارسلون برپا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا