برنامه «هشدار و اطلاعات زلزله» اندروید!

زلزله یکی از اتفاقات طبیعی است که به صورت کاملا اتفاقی در اثر حرکت صفحات زمین رخ می دهد. شاید شما متوجه نشوید اما در هر روز ممکن است زلزله هایی با شدت بسیار پایین رخ دهد اما اگر شدت زمین لرزه زیاد باشد بی شک تلفاتی به جای می گذارد.

موبنا – از طرفی در بسیاری از موارد دانستن مرکز زلزله و هم چنین شدت آن بسیار مهم است زیرا ممکن است پس از چندین لرزش ضعیف یک لرزش بسیار بزرگ در انتظار باشد! My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed عنوان یک اپلیکیشن هشدار و اطلاعات زلزله می باشد که توسط jRustonApps B.V توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از امکانات و یک محیط ساده به کاربران اش کمک می کند تا در هر زمانی از مکان دقیق زمین لرزه ها مطلع شوید و به اطلاعاتی گوناگون دست پیدا نمایند. از مهم ترین اطلاعات نمایش داده شده توسط برنامه فوق می توان به میزان شدت زلزله، فاصله تا مرکز زمین لرزه، مکان دقیق و … اشاره نمود. علاوه بر این چندین گزینه متنوع نیز در اختیار تان قرار دارد که به کمک آن می توانید نرم افزار فوق را شخصی سازی نمایید. از سال ۱۹۷۰ تا به کنون اطلاعات مختلفی از زلزله در سراسر جهان جمع آوری شده که در صورت نیاز به آن ها دسترسی خواهید داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed اندروید :

  • دریافت اطلاعات رخ دادن زمین لرزه از سراسر جهان به صورت زنده
  • سفارشی سازی گزینه های موجود
  • قابلیت جست و جوی قدرتمند برای یافتن زلزله ها از سال ۱۹۷۰ تا به کنون
  • مشاهده تمامی اطلاعات در یک لیست
  • پیدا کردن مسافت شما تا مرکز زمین لرزه، عمق و شدت آن
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون اش توانسته است با قیمت ۱.۹۹ دلار امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

 

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – ۳ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا