دانلود بازی آرکید «تیرانداز حرفه ای» اندروید (+مود)

Sharpshooter Blitz – تیرانداز حرفه ای عنوانی دیگر از یک بازی بسیار زیبا و خوش ساخت از دسته بازی های آرکید است که به شکل رایگان ساخته و طراحی شده و به وسیله استودیوی بریتانیایی Kwalee Ltd در گوگل پلی عرضه شده است.

موبنا – از معروف ترین بازی های استودیوی Kwalee می توان به بازی هایی مثل Bake it ، Go Fish و Jetpack Jump اشاره کرد. در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا یکی دیگر از بازی های این توسعه دهنده خلاق و خوش ذوق را به عنوان اولین وب سایت ایرانی خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و شما را به دانلود آخرین نسخه آن همراه با یک نسخه مود شده به صورت مجزا دعوت کنیم. بازی Sharpshooter Blitz اگرچه یک بازی با ماهیتی منحصر به فرد و خاص نیست و تا کنون بازی های مختلفی در همین سبک با همین ویژگی ها عرضه شده اند که از جمله آن ها می توان به بازی معروف SIERRA 7 اشاره کرد. اما با این حال باید گفت که این بازی، حقیقتاً یک اثر بسیار جذاب و خوش ساخت است که در عین سادگی ظاهری که دارد، حسابی شما را به وجد آورده و به شدت سرگرم خواهد کرد. چنین بازی هایی باعث می شوند تا به این مسئله که گرافیک، حجم بالا و پیچیدگی زیاد بازی ها به معنی سرگرم کننده تر بودن آن ها هستند پی ببریم.

در بازی Sharpshooter Blitz شما در نقش یک مأمور ویژه هستید که به خاطر مهارت بالای خود در هدف گیری و تیراندازی با لقب تیرانداز حرفه ای یا Sharpshooter Agent شناخته می شود. بازی داستان خاصی نداشته و کلیت آن نیز ماجرایی یا داستان محور نیست و همانطور که از سبک اصلی آن می توان دید، این بازی صرفاً یک عنوان سرگرم کننده و تفننی در قالب یک بازی آرکید و اکشن است. هدف اصلی شما به عنوان شخصیت اصلی بازی یعنی این مأمور ویژه و ماهر، رفتن به پایگاه های دشمنان و تبهکاران و نابود کردن آن ها است. شما به خاطر مهارت های بالایی که دارید برای این مأموریت بزرگ و خطرناک انتخاب شده اید. پس خودتان را برای انجام وظیفه آماده کنید. در بازی Sharpshooter Blitz کار شما به هدف گیری و شلیک کردن به دشمنان خلاصه می شود. بازی به شکل اول شخص (First Person Shooter) دنبال می شود اما شما امکان حرکت آزادانه به اطراف را ندارید. درواقع شخصیت اصلی بازی به صورت خودکار حرکت می کند و به محض رسیدن به جایی که دشمنان حضور دارند می ایستد و در همین زمان شما باید شروع به هدف گیری و شلیک کردن به دشمنان کنید. اولویت اصلی شما باید هدف گرفتن سر دشمنان باشد تا نه تنها صحنه های اکشن و جالبی نمایش داده شوند، از امتیازهای بیشتری بهره بگیرید. با امتیازها و پول هایی که در هر مرحله از بازی به دست می آورید می توانید سلاح های بهتری خریداری کنید. بازی Sharpshooter Blitz از نظر گرافیکی یک شاهکار بسیار عالی است چرا که در عین سادگی، مدل سازی های بازی سه بعدی و به شدت داینامیک طراحی شده اند. برای مثال با توجه به زاویه هدف گیری و نقطه اصابت گلوله، شما شاهد پرت شدن یا افتادن دشمنان روی زمین مطابق با جهت و نیروی وارد شده به آن ها می شوید که به نوبه خود بسیار تحسین برانگیز است. لطفاً دقت کنید که اگرچه بازی طراحی هایی فانتزی و کارتونی دارد اما ماهیت آن خشونت آمیز بوده و به همین خاطر رده بندی سنی بازی برای افراد بالای ۱۲ سال است.

توجه : در نسخه مود تبلیغات ببینید تا پاداش – پول بی نهایت دریافت کنید!

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۰۳ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۶۱ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا