هدفمند بودن شما را به سرزمین رویاهایتان می برد

برای اینکه به رویاهای خود برسید و فرد موفقی باشید، باید به اعمال و عملکرد خود توجه کنید. اگر دائما بی حوصله و بی انگیزه هستید، در مورد آینده یا گذشته رویاپردازی می کنید احتمالا به این دلیل است که شما احساس می کنید کارهایی که انجام می دهید شما را به هدف هایتان نزدیک نمی کند. پس سعی کنید کارهای خود را هدفمند کنید و برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کنید.

کاشی ضد اسید المانی

همان طور که می دانید انواع کاشی ضد اسید المانی با توجه به شکل ظاهری و مواد تشکیل دهنده آن می تواند مشخصات ویژه داشته باشد.

مهم ترین مشخصه این نوع کاشی ها خاصیت ضد اسیدی آن است که لعاب روی آن ها از مواد پلی استری و رزین های پلاستیکی است که باعث ایجاد یک لایه ی محافظتی روی کاشی شده است.

کاشی های ضد اسید علاوه بر داشتن مقاومت در برابر مواد شیمیایی نام برده، دوام بالا در مقابل آب و خوردگی در طولانی مدت دارند که این امر طول عمر ابن کاشی ها را در حد زیادی بالا می برد.

لعاب کاشی از اهمیت بسیار برخوردار است لذا بهتر است زمان خرید به این نکته توجه نمایید، کاشی را مناسب با محل نصب و در اندازه و سایز مناسب خریداری نمایید.

هدفمند بودن شما را به سرزمین رویاهایتان می برد

کاشی سنتی حیاط

ایران از دیرباز قطب اصلی تولید کاشی سنتی حیاط در خاورمیانه و حتی آسیا بوده است.

در طی سال های اخیر و با شناخته شدن معماری اصیل ایرانی در سراسر دنیا بازار کار کارخانه های کاشی سنتی حیاط قدیمی نیز با رونق چشمگیری رو به رو بوده است.

استان یزد را می توان یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان این کاشیها در ایران دانست.

این استان که خود نیز ساختمان های باستانی بسیار زیادی که در معماری تمام آنها نیز از کاشی سنتی حیاط استفاده شده است را می توان پایتخت کارخانه های تولید کاشی لعابدار سنتی قدیمی دانست.

علاوه بر استان یزد استان های شیراز و اصفهان نیز سابقه بسیار خوب و زیادی در تولید این نوع کاشی ها دارند.

از این رو اگر به دنبال خرید این نوع کاشی ها هستید بهتر است ابتدا سری به کارخانه های کاشی سنتی حیاط واقع در این استان ها بزنید.

هدفمند بودن شما را به سرزمین رویاهایتان می برد

کاشی آشپزخانه طلایی

کاشی و سرامیک از جمله کاشی آشپزخانه طلایی یکی از بخش های مهم برای آشپزخانه شما محسوب می شوند که از ابتدا تا به امروز محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کردند.

اگر بخواهیم برای آشپزخانه شما با توجه به مشخصات سرامیک طلایی پیشنهادی داشته باشیم بهتر است این محصول را به همراه سرامیکی با طرحی ساده کار کنید.

این سرامیک ها در انواع ساده و طرح دار با ابعاد کوچک و بزرگ تولید می شوند که به راحتی قابل نصب هستند.

همخوانی دو سرامیک با طرح مختلف به آشپزخانه شما جذابیتی چشم گیر می دهد.

از ویژگی های مطلوبی که سرامیک طلایی را برای آشپرخانه ها منحصر به فرد کرده است، این است که مقاومت بسیار بالا در برابر یخ زدگی ها، آتش و هرگونه حرارتی دارد.

هدفمند بودن شما را به سرزمین رویاهایتان می برد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا