روی دیگر زندگی را با گیاهان دارویی ببینید

اگر می خواهید زندگی جدیدی برای خود رقم بزنید و از آن لذت ببرید به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در حوزه ی انواع گیاهان دارویی رقم بزنید و آنچه که می خواهید را در زندگی بدست آورید و از آن لذت ببرید برای آشنایی بیشتر با نمونه های پر سود این محصولات تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شربت گیاهی فروتونیک

باید گفت شربت گیاهی فروتونیک دارای خواص درمانی فوق العاده موثری بوده که می تواند در درمان انواع برونشیت های مزمن به کار رود در سال های اخیر، بسیاری از مراکز تولید دارو، با توجه به دستیابی به خواص گياهان دارویی در جهت تاثیرپذیری برای درمان با شیوه ای خاص، از این محصولات در ترکیبات تولیدی خود استفاده می کنند‌.

شربت گیاهی در نوع خارجی صرفا از عصاره گیاهانی نظیر بومادران، آویشن، پونه و غیره برای تسریع روند درمانی و خلط زدایی استفاده کرده است که طبعا نتیجه‌ ای فوق العاده را نیز قابل مشاهده کرده است این نوع شربت با خواص دارویی خود توسط شرکت های دارویی در کشورهای مختلف به تولید می رسد اما براساس بودجه بندی دولت، واردات آن ها به بازار داخلی کشور می تواند در بهبود درمان افراد جامعه موثر باشد.

روی دیگر زندگی را با گیاهان دارویی ببینید

جنسینگ قرمز اصل

نحوه ی کاشت و پردازش جنسینگ قرمز اصل منحصر به فرد می باشد و برای به دست آوردن ریشه های قرمز، پس از برداشت جینسینگ تازه و پیش از خشک کردن آن، این گیاه را در مجاورت بخار گرمی قرار می دهند. و به تمامی مواد داخل این ریشه تغییر کرده و پودر نشاسته آن حالت ژلاتینی به خود می گیرد.

سبب ایجاد رنگ قرمز و مزه ای شیرین می شود و به سختی در طبیعت یافت می شود از این رو قیمت بالایی نیز دارد. موقع مناسب برداشت این ریشه در ماه های پاییز سال پنجم کشت این گیاه می باشد در حالی که هر چه این گیاه کهنه تر و پیرتر باشد خواص درمانی و دارویی آن بیشتر است از این رو مصرف نمونه های قرمز این گیاه بیشتر توصیه می شود.

روی دیگر زندگی را با گیاهان دارویی ببینید

مریم گلی خشک جنگلی

همانطور که میدانید مریم گلی خشک جنگلی دارای تنوع بالایی در گونه ها و محصولات فرآوری شده است که همگی با داشتن سطح بالایی از ویتامینها، آنزیمها و آنتی اکسیدانها در درمان بیماریهای مختلف و تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن مفید هستند در ادامه قصد داریم موارد بیشتری از مشخصات این گیاه و فواید بالای آن را بیان کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

در اکثر گونه های گیاهی ساقه های مریم گلی جنگلی به رنگ سبز تیره بوده و با کرکهای نازک و زیادی پوشیده شده که همین کرکها سبب دیده شدن ساقه به رنگ خاکستری می شوند البته مریم گلی خشک جنگلی ساقه ای قهوه ای داشته و با طول عمر بیشتر و خشک شدن گیاه به صورت چوبی در می آید.

روی دیگر زندگی را با گیاهان دارویی ببینید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا