کارهای انسان های موفق را تکرار کردم و ثروتمند شدم

افراد موفق کارهایی انجام می ‌دهند که افراد ناموفق دوست ندارند انجام دهند. آرزو نکنید ای کاش آسان ‌تر شود. آرزو کنید ای کاش من بهتر شوم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

فرش ماشینی خطیبی تبریز

پشم حیواناتی نظیر گوسفند و بز بعد از ریسندگی و رنگرزی و طی فرایندی به دست بافنده قالی رسیده و طبق طرح و نقشه مورد نظر چله به چله گره زده می شد.

مراحل تهیه و بافت فرش دستباف بسیار طولانی و سخت است به همین دلیل تهیه آن برای همه افراد امکان پذیر نیست و همچنین نگهداری آن هم مشکلاتی با خود به همراه دارد.

فرش ماشینی خطیبی تبریز از سری فرش های گرانبها است.

با کیفیت بالا و نخ های مرغوب توسط ماشین های مخصوص بافندگی در کارخانه تولید می شوند که از نظر زیبایی ظاهری و براقیت فرق چندانی با فرش شنتی ندارد.

کارهای انسان های موفق را تکرار کردم و ثروتمند شدم

فرش پشمی سفید

همان‌طور که گفته شد فرش پشمی سفید به دو صورت دستبافت و ماشینی در انواع طرح و رنگهای زمینه ای طوسی، سفید، آبی و غیره  بافته می شوند اما نکته قابل توجه تفاوت فرش ماشینی پشمی و فرش دستباف پشمی می باشد.

اصلی ترین آنها زمانی پیدا می شود که شما فرش پشمی ماشینی را از پشت نگاه کرده و گره های یک دست و هم اندازه را مشاهده خواهید کرد برآمدگی نخواهید دید در صورتی که اگر فرش پشمی دستباف از زاویه پشت نگاه کنیم گره های نامرتب خواهی دید که بعضی از این گره ها بزرگتر و بعضی از آنها کوچکتر می باشد.

برای نشستن و استراحت بسیار مناسب بوده و حتی باعث ایجاد گردش خون در بدن و ارامش اعصاب می شود نرمی و راحتی این محصول باعث شده دردهای عضلانی کمتر و احساس راحتی فرد بیشتر شود همچنین این محصول با نگه داشتن گرمای بیشتر در درون خود سبب شده که بهترین گزینه برای فصل سرد سال انتخاب شود.

کارهای انسان های موفق را تکرار کردم و ثروتمند شدم

فرش ۹ متری خاطره

امروزه تمام فرش های ۹ متری توسط این برند فقط در تراکم ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه تولید و به بازار عرضه می گردد و تنها دلیل تغییر سلیقه مردم و خواسته آن ها است.

اما در سال های گذشته بیشتر شاهد فرش ۹ متری خاطره در تراکم ۵۰۰ و ۷۰۰ تولید داشته اند.

فرش ها در دو نوع گل برجسته و ساده تولید می شود که از مشخصه های انتخاب فرش ۹ متری می باشد.

مورد بعدی طرح ماهی می باشد که بیشتر این نوع فرش های ۹ متری که توسط این شرکت تولید می شود به این مدل می باشد و همچنین متقاضیان بیشتری نیز دارد.

کارهای انسان های موفق را تکرار کردم و ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا