با گلاب راهی به سوی ثروت ایجاد کردم

همه ما به دنبال کسب پول و ثروت هستیم اما راه و روش اصولی و درست آن را یاد نگرفته ایم. یکی از بهترین مسیرهایی که می توان گفت در صورت اجرای دقیق تکنیکها و دستورالعملهای آن می توان به ثروت بزرگی رسید، روش جدید تجارت است. زیرا این راه یک مسیر مطمئن است و افراد زیادی توانسته اند در این مسیر سربلند و ثروت ساز باشند. لذا قصد دارم به شما محصولی که از طریق خرید و فروش آن به موفقیت های مالی زیادی دست یافتم را معرفی سازم. پس در ادامه با من همراه باشید تا انواع پر فروش محصول گلاب را بهتر بشناسید.

گلاب دو آتیشه

استفاده از گلاب دو آتیشه به دو شکل موضعی و خوراکی می تواند به شادابی پوست کمک بسیاری زیادی کند. ویتامین C موجود در گلاب می تواند از ایجاد قرمزی و التهابات پوستی به خوبی جلوگیری کند. برای تولید گلاب معمولا مقداری از گل محمدی درون دیگ آب جوش قرار داده و با استفاده از فرآیند تقطیر این محصول ارزشمند تولید و عرضه می شود. در واقع برای تولید ۴۰ لیتر گلاب، به ۳۵ کیلو گل محمدی و نزدیک به ۸۵ لیتر آب نیاز است. باید دقت داشته باشید که گلاب دو آتیشه اصل و عرق نعنا دارای بویی بسیار مطبوع بوده و فاقد هر نوع بوی بد و ترشیدگی است.

با گلاب راهی به سوی ثروت ایجاد کردم

گلاب ربیع اصل

از مشخصاتی که گلاب ربیع اصل دارد، رنگ شفاف آن است. رنگ گلاب روشن و شفاف است و مانند آب زلال می باشد که این نشان دهنده خالص بودن گلاب ربیع است. مشخصه دیگری که گلاب ربیع دارد، بسته بندی آن است، گلاب ربیع در بطری های پلاستیکی و شیشه ای تولید می شود که کیفیت آن ها عالی است. گلاب علاوه بر عطر و بوی خوبی که دارد، فواید بسیار زیادی را نیز به همراه دارد، پس از مصرف آن غافل نشوید. برای خرید گلاب ربیع اصل، ابتدا باید رنگ و طعم گلاب را بدانید، گلاب زلال با رنگی شفاف یک گلاب مناسب برای استفاده می باشد.

با گلاب راهی به سوی ثروت ایجاد کردم

گلاب کوه زرد

گلاب کوه زرد دارای غلظت بالایی می باشد و عطر و بوی فوق العاده ای دارد. گلاب کوه زرد در بسته بندی های ۱ لیتری موجود می باشد. برای خرید گلاب کوه زرد بهتر است نکاتی چون غلظت گلاب، اصل بودن آن توجه کنید. زیرا عده ای از افراد گلاب را با آب مخلوط کرده و می فروشند که این محصول عملا هیچ خاصیتی ندارد. بنابراین در هنگام خرید دقت کنید محصول پلمپ باشد تا هیچ گونه آلودگی وارد آن نشده باشد. در صورتی که گلاب باز باشد تمام خاصیتش را از دست می دهد و مشخص نیست در چه شرایطی نگهداری شده و شاید در صورت مصرف به صورت خوراکی موجب بیماری شود.

با گلاب راهی به سوی ثروت ایجاد کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا