معرفی بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو کارشناسی‌شده در ایران

خریدوفروش خودرو یکی از مباحث محبوب در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است و بعید است که در این بحث‌ها خاطره‌ای در مورد کلاه‌برداری‌های مرسوم در بازار خودرو نشنوید. پیدا کردن جایی که بتوانید با اطمینان کامل و به‌صورت آنلاین از آن خودرو مورد نظر و مناسب با شرایط خود را پیدا کرده، و با همراهی کارشناسان متخصص، تمام مراحل خرید و فروش را با اطمینان خاطر سپری کنید غیرممکن به نظر می‌رسد.

همراه مکانیک یکی از معتبرترین مراجع خریدوفروش آنلاین خودرو است که از سال ۱۳۹۲ در این حوزه فعالیت می‌کند و توانسته در این سال‌ها اطمینان بسیاری از خریداران و فروشندگان خودرو را جلب کند. به‌غیراز خریدوفروش خودروی نو و کارکرده، فروش خودروی قسطی، مشاوره فنی و حقوقی، کارشناسی فنی، تعیین قیمت خودرو و… از دیگر خدمات همراه مکانیک به‌شمار می‌رود. این مقاله، به معرفی مزایای خرید از نمایشگاه آنلاین خودروی همراه مکانیک اختصاص دارد.

 

مزایای خرید از نمایشگاه خودرو همراه مکانیک چیست؟

مزایای نمایشگاه خودرو همراه مکانیک تنها محدود به خریدوفروش آنلاین نمی‌شود. با خواندن مزایای زیر متوجه می‌شوید که چرا مراجعه به این نمایشگاه یکی از بهترین راه‌های خریدوفروش خودرو است:

۱.       دستتان در انتخاب خودروی کارشناسی‌شده، از همیشه بازتر است

همراه مکانیک دارای بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده است؛ خودروهایی که تنها بعد از گذراندن بررسی‌های تخصصی اجازه ورود به نمایشگاه را دارند.

برای اثبات این ادعا، پس از ورود به نمایشگاه همراه مکانیک، در نوار سمت راست صفحه روی گزینه «سازنده و مدل» و سپس «جستجو و انتخاب سازنده و مدل» کلیک کنید تا لیست برند خودروهای موجود در نمایشگاه برایتان باز شود که با کلیک روی هر برند، تعداد مدل‌های موجود از آن نیز نمایش داده می‌شد. در اینجا شده بزرگترین خودروهای کارشناسی‌شده موجود در بازار ایران را خواهید دید.

در نتیجه در نمایشگاه هفتگی چیتگر یا نمایشگاه‌های خیابان عباس‌آباد تهران هم نمی‌توانید چنین تنوعی از خودروهای داخلی و خارجی نو و دست‌دوم کارشناسی‌شده را پیدا کنید.

خرید خودرو

 

۲.      در همراه مکانیک کف هیچ ماشینی آفتاب ندیده است!

«هیچ ماست‌بندی نمی‌گوید ماست من ترش است!». در بازار خریدوفروش حضوری یا آنلاین خودرو، همیشه این ضرب‌المثل را به خاطر داشته باشید. شاید در نگاه اول این دیدگاه منفی به نظر برسد، اما اگر بدانید که بیش از ۸۰ درصد فروشندگان مشکلات خودروی خود را پنهان می‌کنند، احتمالاً دیدگاه شما هم عوض می‌شود. همچنین به نقل از کارشناسان فنی همراه مکانیک، تقریباً از هر ۱۰۰ خودروی کارشناسی شده، ۶۰ خودرو مشکلات فنی یا بدنه دارند.

خودروهایی که در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک می‌بینید، یکبار کارشناسی شده‌اند تا خودروها از یک فیلتر تخصصی عبور کنند. برای اطمینان بیشتر نیز همراه مکانیک به شما ۷ روز برای تست خودرو مهلت می‌دهد و برای پوشش خطاهای انسانی نیز پرداخت خسارت‌های ناشی از اشتباهات کارشناسان فنی خود را تا سقف ۸۵۰ میلیون تومان، تضمین می‌کند.

وقتی خودرو موردنظرتان را از همراه مکانیک می‌خرید، مطمئن هستید که به ازش واقعی خودرو هزینه می‌کنید. برای مثال اگر یک درب خودرو رنگ شدگی داشته باشد، شما با آگاهی از تاثیر آن در قیمت نهایی، نسبت به پرداخت قیمت حقیقی خودرو اقدام می‌کنید. درحالی‌که در روش‌های دیگر خرید خودرو، باید حداقل ۳ تا ۵ بازدید انجام دهید و هر بار یک کارشناس فنی همراه خود ببرید که دستمزد او بسته به نوع خودرو، از ۴۹۰ هزار تومان شروع می‌شود.

۳.     خودرو را با قیمت واقعی می‌خرید

مدتی است که روی قیمت‌های درج‌شده در آگهی‌های فروش خودرو به‌دقت نظارت می‌شود؛ اما در این فرایند نظارت، توجه چندانی به ریزه‌کاری‌های فنی و آپشن‌های خودرو نمی‌شود و تنها نوع خودرو و سال تولید آن را برای تائید قیمت در نظر می‌گیرند. درحالی‌که ممکن است پس از کارشناسی فنی خودرو، مشخص شود که قیمت واقعی آن پایین‌تر است.

ازآنجایی‌که خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک همگی کارشناسی‌شده هستند، خیال شما از واقعی بودن قیمت آن‌ها کاملاً راحت است. علاوه بر این در خرید خودرو از این نمایشگاه، چیزی به نام «دبه کردن» وجود ندارد، چون‌که خریدوفروش خودروها با نظارت دقیق تیم همراه مکانیک انجام می‌شود.

معرفی بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو کارشناسی‌شده در ایران

۴.     خرید خودرو را از لیست آرزوهایتان خط نمی‌زنید

اگر در سال ۹۶ حدود ۳۰۰ میلیون تومان بودجه داشتید، گزینه‌های زیادی برای خرید خودروهای خارجی باکیفیت پیش رویتان قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر با این بودجه می‌توانید تنها چند گزینه داخلی را در نظر بگیرید. متأسفانه از ابتدای دی‌ماه شیب صعودی قیمت خودرو از همیشه تندتر شده و بسیاری از افراد خرید خودرو را از لیست آرزوهای خود خط‌ زده‌اند.

در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، امکان خرید قسطی همه خودروهای نو و کارکرده وجود دارد. در این نمایشگاه می‌توانید خودرویی که پیش‌پرداخت آن با بودجه فعلی شما مطابقت دارد را انتخاب کنید و مابقی مبلغ آن را از همراه مکانیک وام بگیرید. امکان پرداخت اقساط این وام در بازه‌های ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه وجود دارد. با توجه به روند صعودی قیمت خودرو، خیالتان راحت باشد که قیمت نهایی خودرویی که قسطی خریده‌اید بازهم به‌صرفه خواهد بود!

همچنین امکان خرید اقساطی خودروهای خارج از نمایشگاه همراه مکانیک هم وجود دارد. کارشناسان همراه مکانیک خودروی موردنظر شما را برایتان پیدا می‌کنند و می‌توانید آن را به‌صورت لیزینگی بخرید.

۵.     بی‌دردسر و بدون اتلاف وقت خودروی‌تان را بفروشید

اگر خودروی خود را برای فروش در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک قرار دهید، خیالتان راحت است که ارزان‌تر از قیمت واقعی به فروش نمی‌رود. همراه مکانیک تنها مبلع ناچیزی را بابت کارشناسی از شما دریافت می‌کند و در این روش، خبری از کمیسیون و دردسرهای فروش خودرو از طریق نمایشگاه و واسطه در کار نخواهد بود. همچنین هیچ هزینه‌ای برای آگهی کردن خودرو از شما گرفته نمی‌شود.

افرادی که همراه مکانیک برای بازدید می‌فرستد، خریداران واقعی هستند و زمان شما برای پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی و… تلف نمی‌شود. در کنار همه این‌ها، همراه مکانیک مالیات نقل‌وانتقال خودرو تا سقف ۱ ‌میلیون تومان را هم پرداخت می‌کند.

خریدوفروش خودرو در همراه مکانیک، مطمئن‌ترین راه!

کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل حقوقی خرید فروش و خودرو همراه فروشنده و خریدار هستند. پس دیگر در مورد تنظیم مبایعه‌نامه، نحوه پرداخت مبلغ خودرو، تعویض پلاک، دریافت سند به‌نام و … نگرانی نخواهید داشت.

از طرف دیگر، همراه مکانیک با معتبرترین شرکت‌های لیزینگ کشور همکاری می‌کند و می‌توانید استعلام آن‌ها را از سایت بانک مرکزی بگیرید. همچنین سند شش‌دانگ خودرو پس از دریافت پیش‌پرداخت فوراً به نام شما زده می‌شود و خودرو را در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل می‌گیرید. در مورد مجوزهای قانونی هم خیالتان راحت باشد. همراه مکانیک یک شرکت دانش‌بنیان معتبر است که تمامی مجوزهای قانونی برای خریدوفروش خودروی صفر و کارکرده را دارد.

اگر تمایل داشتید از خدمات همراه مکانیک استفاده کنید، به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com/ سر بزنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا