طرز تهیه ی رولت سیب زمینی

در کاسه همزن، آب، مایه خمیر و ۱ قاشق چایخوری شکر را با هم مخلوط کنید. حدود ۵ دقیقه یا تا زمانی که ترکیب حباب دار به نظر برسد، کنار بگذارید. باقیمانده شکر، پوره سیب زمینی، شیر، کره، تخم مرغ، رزماری و نمک را به کاسه با مخلوط مایه اضافه کنید و با کفگیر هم بزنید تا یکدست شود.

امروزه قیمت روز فلفل به گونه ای می باشد که می توانید به میزانی کمی در این رولت استفاده کنید. فنجان آرد را اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر پشمالویی به دست آید.

با قلاب خمیر به مدت ۵ تا ۷ دقیقه روی متوسط ​​رو به پایین ورز دهید تا خمیر یکدست شود، دور قلاب خمیر به شکل توپ درآید و از کناره های کاسه جدا شود. اگر خمیر به ته کاسه بچسبد مشکلی ندارد). اگر بعد از چند دقیقه ورز دادن خمیر همچنان به کناره ها چسبیده بود، هر بار ۲ قاشق غذاخوری آرد اضافه کنید.

خمیر را در کاسه ای که کمی چرب کرده اید قرار دهید، روی آن را با پلاستیک بپوشانید و در جای گرم به مدت حدود ۱ ساعت یا تا زمانی که حجم خمیر دو برابر شود قرار دهید.

یک قالب فر را با کاغذ روغنی بپوشانید و کمی چرب کنید. خمیر را روی سطحی که کمی آرد پاشی شده است برگردانید و به ۱۶ تا ۲۰ قسمت مساوی برش دهید. خمیر را به صورت گلوله های کوچک درآورید و درز را به سمت پایین در ظرف فر قرار دهید.

حدود ۱۵ دقیقه قبل از آماده شدن رول ها، فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید یا تا زمانی که رول ها در بالا قهوه ای طلایی شوند و هنگام آزمایش با دماسنج خواندن فوری، ۲۰۰ درجه فارنهایت را در داخل ثبت کنید.

در یک ظرف کوچک، ۱/۴ فنجان کره دمای اتاق و ۲ قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. روی رول های پخته شده را با قلم مو مخلوط کنید، سپس نمک بپاشید. قبل از سرو اجازه دهید کمی خنک شود.

طرز تهیه ی رولت سیب زمینی

طرز تهیه ی پوره ی سیب زمینی

شروع به پختن سیب زمینی ها در آب سرد کنید، کره گرم و خامه به راحتی با سیب زمینی های گرم مخلوط می شود و آنها را خامه تر و نرم تر می کند. شما می توانید با خرید شلغم انلاین به میزان بسیار اندکی به این پوره اضافه کنید. اگر سیب زمینی های شما به درستی پخته شده اند و کره و خامه آن گرم است، مشکلی ندارید که سیب زمینی های خود را فقط با پوره سیب زمینی به حالت خامه ای له کنید. از استفاده از مخلوط کن یا غذاساز خودداری کنید. این می تواند سیب زمینی های شما را چسبناک کند.

طرز تهیه ی رولت سیب زمینی

نکات مهم در هنگام تهیه ی رولت سیب زمینی

اگر در حال حاضر پوره سیب زمینی را برای وعده غذایی خود درست نمی کنید، یک سیب زمینی بزرگ رست را کباب یا آب پز کنید تا در این دستور غذا استفاده کنید. قیمت روز سیب زمینی به گونه ای می باشد که به راحتی می توان آن را تهیه کرد.

من معمولا این دستور را با پوره سیب زمینی بدون مزه درست می کنم که با کره یا لبنیات مخلوط نشده باشد، اما آنها را با پوره سیب زمینی چاشنی مانده نیز درست کرده ام. با پوره سیب زمینی چاشنی شده، ممکن است در نهایت نیاز به استفاده از کمی آرد اضافی داشته باشید.

طرز تهیه ی رولت سیب زمینی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا