دست از کارمندی کشیدم و ثروتمند شدم

مطمئن ترین راه برای ثروتمند شدن این است که کار موفقی را برای خود طرح ریزی کنید و به مرحله ی اجرا درآورید. هیچکس با کار کردن برای دیگران ثروتمند نمی شود. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم که نمی توانم با کارمندی به ثروت برسم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

سیم و کابل ثامن

سیم و کابل ثامن توانسته است انقلابی در انتقال انرژی در سراسر جهان ایجاد کند.

برای انتقال برق و دیتای بین قاره ای از کابل های عظیم زیراقیانوسی استفاده می شود که توانسته است قسمت بزرگی از این بار را به دوش بکشد.

سیم و کابل ثامن به ابزاری پرکاربرد برای انتقال نیروی برق از یک کشور به کشور دیگر و قاره ای به قاره دیگر تبدیل شده است.

در سیم و کابل برای انتقال برق از فلزات رسانایی مثل مس استفاده می شود.

دست از کارمندی کشیدم و ثروتمند شدم

سیم و کابل جوش

هرچه که ضخامت و کیفیت سیم و کابل جوش بیشتر باشد، قابلیت بیشتری از خود نشان داده و در مصرف میزان برق صرفه جویی می کنند، زیرا میزان هدر رفت انرژی از این بخش بسیار کم خواهد بود.

سیم و کابل استاندارد جوش، با برخورداری از مشخصات ممتاز و ویژگی های کارآمد زیر به عنوان یکی از شاخص های مهم فرایند جوشکاری تلقی می شود.

قدرت و توان سیم و کابل جوش توسط آمپر نمایش داده می شود که در واقع معادل با میزان جریان برقی است که می تواند از آن ها عبور کند.

سیم و کابل جوش از دو مود اولیه روکش عایق و رشته رسانا تشکیل شده اند.

سایز سیم و کابل جوش بین ۶ AWG تا ۵۰۰ MCM می باشد.

میزان طول و بلندی این ابزار جوش با قدرت آن ها رابطه عکس دارد، به عبارت دیگر هر چه که طول آن ها بلندتر شود میزان جریان عبوری کمتر است و با افت ولتاژ روبرو خواهد شد.

در بخش درونی این ابزار و تجهیزات کارآمد از یک رسانای عایق و تا حدودی مقاوم در برابر عبور جریان الکتریکی، تحت عنوان مس استفاده شده است.

دست از کارمندی کشیدم و ثروتمند شدم

سیم و کابل جنتی

اصلی ترین مشخصه سیم و کابل کاربردی جنتی سرعت انتقال سریع آن می باشد و این محصول دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

کیفیت بالا: سیم و کابل جنتی به دلیل حساسیت کاربرد از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد و تمامی سیم و کابل ها دارای روکش پلی اتیلنی هستند، که باعث بالا رفتن ایمنی می شود.

وزن سبک: برخورداری از وزن سبک محصول باعث بالا رفتن سرعت کار و همچنین راحتی انتقال و حمل و نقل آن شده است.

بسته بندی مناسب: تمام محصولات اعم از تک رشته و چند رشته با اشکال گرد و مثلثی همگی دارای بسته بندی مناسبی می باشند و به راحتی می توان آن ها را نگهداری کرد.

دست از کارمندی کشیدم و ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا