با این راهکار فرشی از ثروت را در خانه ‌ام پهن کردم

زمانی ‌که صحبت از مشاغل سودآور به میان می ‌آید فوراً به ذهن من تجارت پر سود فرش خطور می‌ کند. چرا که طبق تجربه ‌ای که در این زمینه داشتم من توانستم با فعالیت در این حوزه در عرض یک ‌سال با پیاده ‌سازی روش‌ های جدید کسب‌ و کار بهتر از سایر افراد فعالیت کنم و با وجود این ‌که تازه به این عرصه وارد شده بودم به یک تاجر موفق فرش تبدیل شدم و ثروتمند گشتم.

فرش ابریشم ۴ متری

فرش ابریشم ۴ متری به دلیل سایز کوچکی که دارد بیشتر مناسب مکان های کوچک و اتاق ها می باشد. این فرش در اندازه های ۴ متری ۶ متری ۲ متری و ۹ متری و در رنگ و طرح های زیبا و با کیفیت بافته شده اند که هر کس طبق سلیقه خود آن تهبه می کند. تار و پود و چله کشی این فرش ها کاملا از جنس ابریشم بافته شده است و رنگ آن نیز کاملا طبیعی می باشد. فرش های ابریشم ۴ متری در انواع طرح ها و رنگ های متنوعی تولید شده اند. زمانی که برای خرید آن می روید و انتخاب آن برای شما به خاطر تنوع زیادی که دارد ممکن است بسیار سخت باشد. فرش های ابریشم دارای ظرافت خواصی می باشد که باعث زیبایی منزل می شود.

با این راهکار فرشی از ثروت را در خانه ‌ام پهن کردم

فرش ابریشم ۶ متری تبریز

فرش ابریشم ۶ متری تبریز معمولاً در دو دسته دستباف و صنعتی به بازار عرضه می شود که نمونه های دستباف از ارزش بالاتری برخوردار هستند. فرش ها به دلیل داشتن کیفیت بالا علاوه بر بازار داخلی به تعداد بسیار بالا به کشورهای دیگر صادر می شوند. برای تشخیص فرش ابریشمی از سایر انواع فرش ها می توانید دست خود را بر روی آن بمالید که با گرم شدن و براق شدن فرش می توان متوجه شد که از ابریشم خالص می باشد. داشتن اطلاعات کامل در زمینه انواع فرش ها می تواند کمک شایانی در خرید بهترین نوع آن برای شما باشد.

با این راهکار فرشی از ثروت را در خانه ‌ام پهن کردم

فرش ابریشم ۹ متری

رنگبندی و طرح های موجود در این فرش ها با تناسب بسیار زیادی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا این فرش ها را تبدیل به یک اثر هنری خاص و بی نظیر کنند. هنگام خرید فرش ابریشم ۹ متری بهتر است که به چند نکته توجه فرمایید. از مهمترین فاکتورهای خرید فرش ابریشم ۹ متری داشتن کیفیت و مرغوبیت این نوع کالا است. قبل از خریداری این نوع فرش ابریشم ۹ متری حتماً با دست کیفیت و جنسیت این فرش مورد بررسی قرار دهید. هنگام خریداری این و فرش ابریشم حتماً دقت کنید که از بافت لطیف و ابریشمی برخوردار باشد و در عین حال دارای استحکام و مقاومت نیز باشد.

با این راهکار فرشی از ثروت را در خانه ‌ام پهن کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا