با ذهنی ثروتمند میلیونر شدم

هدف داشتن اولین قدم است برای رسیدن به موفقیت و تلاش کردن دومین قدم آن است. به تلاش و پشتکارتان برای رسیدن به هدف ها و کسب موفقیت افتخار کنید و به خود و اطرافیانتان انرژی مثبت دهید. من هم روزی همانند شما بودم اما تصمیم گرفتم با عزمی راسخ و پشتکار تجارتی جدید را آغاز کنم. به شکر الهی امروز یکی از تاجرین موفق این حوزه هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

در ادامه با من همراه باشید.

شکلات قهوه

شکلات قهوه انواع مختلف آن دارای مغزهای مختلف و فراوان بوده و در مواردی ممکن است مغز کمتری داشته باشد، همچنین برخی از آنها نارگیلی و برخی دارای رنده های پوست پرتقال و غیره می باشد که به هر کدام از این موارد در موقع خرید باید توجه شود. داخلی یا خارجی بودن شکلات قهوه، نوع بسته بندی و کوچک و بزرگ بودن آنها نیز از دیگر نکات قابل توجه برای خرید است. قیمت شکلات قهوه با طعم های مختلف را در ابتدا نوع و میزان مواد اولیه تعیین می‌ کند و هر چقدر از مغزهای بیشتری برای تهیه شکلات استفاده شود، باعث افزایش قیمت آن خواهد شد.

با ذهنی ثروتمند میلیونر شدم

 

شکلات کادویی

شکلات کادویی یکی از انواع محصولات بی نظیر می باشد که بسیار برای هدیه دادن مناسب می باشد. شکلات کادویی به دلیل تنوع بسیار زیاد و همین طور مقرون به صرفه بودن آن، با بسته بندی چشم نواز خود تمامی دغدغه ها در مورد هدیه دادن را برطرف کرده است. اولین مشخصه شکلات کادویی تنوع بسیار بالای بسته بندی آن می باشد و شما می توانید با هر سلیقه ای که باشید یک بسته بندی را انتخاب نمایید. دومین مشخصه شکلات کادویی تنوع طعم آن می باشد این طعم ها فوق العاده خوشمزه هستند و کام همه ی افراد را شیرین می کند.

با ذهنی ثروتمند میلیونر شدم

 

شکلات سفید

شکلات سفید نسبت به سایر شکلات ها چرب تر و شیرین تر است و دلیل این امر نیز وجود کره کاکائو می باشد. در شکلات سفید هیچ گونه کافئینی وجود ندارد، و به دلیل نداشتن کافئین در رفع خستگی نیز تاثیر گذار نیست. به شکلات سفید اسانس های بسیار مختلفی اضافه می کنند مثل وانیلی، پرتقالی و غیره به همین جهت انواع مختلفی از طعم در این شکلات به وجود می آید. شیر و همین طور شکر نیز از دیگر پایه های ساخت این نوع شکلات یعنی شکلات سفید می باشد.

با ذهنی ثروتمند میلیونر شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا