سونا قابل حمل ۳ دقیقه ای آماده می شود! (+فیلم و عکس)

سوییت تنت: گاهی اوقات گروه های طراحی این اتاق های سنتی را به روش های خلاقانه بازسازی می کنند تا تجربه منحصر به فرد و حتی عجیبی را برای علاقه مندان خلق کنند.

موبنا؛ محمد مهدوی – سونا اتاق‌ کوچکی است که در آن افراد حمام بخار داغ را تجربه می‌ کنند و از اثرات درمانی آن بر بدن و سلامتی خود لذت می برند. گاهی اوقات گروه های طراحی این اتاق های سنتی را به روش های خلاقانه بازسازی می کنند تا تجربه منحصر به فرد و حتی عجیبی را برای علاقه مندان خلق کنند.

سوییت تنت (SweatTent) ترکیبی از یک سونا سنتی و همچنین یک چادر سیار است که تمامی مزایای سلامتی یک سونای روزانه لوکس را به ارمغان می آورد و به کاربر امکان می دهد از جلسات گرما در فضای باز بهره ببرد. مونتاژ، تنظیم و یا جمع آوری این نوآوری تنها ۳ دقیقه طول می کشد و می توان آن را در هر مکانی در فضای باز نصب کرد.
سونا قابل حمل 3 دقیقه ای آماده می شود! (+فیلم و عکس)
سوییت تنت محصولی فوق العاده کارآمد و ایمن محسوب می شود و از دو لایه پارچه مقاوم در برابر آب و هوای سخت با یک لایه عایق سبک وزن و مستحکم ساخته شده است. گفتنی است که این ماده ضد حریق است و هنگام گرم شدن از خود مواد شیمیایی آزاد نمی کند. اجاق گاز از جنس فولاد ضد زنگ است و بالاترین توان حرارتی ممکن (۹۳ درجه سانتیگراد) را در کمترین زمان، یعنی زیر ۳۰ دقیقه تولید می کند. این چادر برای سه نفر طراحی شده است در حالی که وزن آن کمتر از ۶۰ پوند (تقریبا ۲۷ کیلوگرم) است و همین موضوع آن را به سبک ترین سونای سنتی تبدیل کرده است.
سونا قابل حمل 3 دقیقه ای آماده می شود! (+فیلم و عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا