اسکوتر جدید و جذاب برند NIU برای کودکان عرضه شد

برند NIU، تولید کننده اسکوتر برقی چینی، اسکوتر برقی جدیدی را روانه بازار کرده است. اسکوتر برقی کودکان با نام NIU Mavericks NQi یک گزینه هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده برای کودکانی است که عاشق ماشین و وسایل نقلیه هستند.

موبنا – این اسکوتر نه تنها به گونه‌ای طراحی شده است که محکم و بادوام باشد، بلکه دارای ویژگی‌های مختلفی است که آن را به هدیه‌ای عالی برای کودکان در هر سنی تبدیل می‌کند.

یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های Mavericks NQi طراحی سبک وزن آن است. قاب اسکوتر الکترونیکی از فلزی با استحکام بالا ساخته شده و به پوسته سخت PP مجهز شده است. این کار استفاده و مانور دادن را برای کودکان آسان کرده و همچنین تضمین می‌کند که می‌تواند در برابر سایش و آسیب در استفاده زیاد مقاومت کند. علاوه بر این، وزن آن تنها ۱۱ کیلوگرم و ظرفیت بارش ۸۰ کیلوگرم است، به این معنی که می‌تواند وزن دو کودک را تحمل کند.

اسکوتر برقی Mavericks NQi دارای ویژگی‌های مختلفی است که بچه ها را درگیر و سرگرم می‌کند. دارای رابط خارجی USB و کارت SD است که به کودکان اجازه می‌دهد موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنند. حتی دارای نورپردازی محیطی است که راهی عالی برای لذت بردن بیشتر اسکوتر سواری است.

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده Mavericks NQi سیستم کنترل آن است. اسکوتر الکترونیکی دارای سه دنده برای حرکت به جلو، پارک و عقب می‌باشد. این امر یادگیری نحوه رانندگی و مانور دادن با اسکوتر الکترونیکی را برای کودکان آسان می‌کند. علاوه بر این، دارای چرخ های کمکی در دو طرف برای ایمنی بیشتر است که به جلوگیری از تصادف کمک و ثبات بیشتری را در هنگام رانندگی فراهم می‌کند.

اسکوتر جدید و جذاب برند NIU برای کودکان عرضه شد

Mavericks NQi از یک باتری ۱۲V4-5A تغذیه می‌کند که حداکثر سرعت ۵ کیلومتر در ساعت و زمان کارکرد ۹۰ دقیقه یا ۷.۵ کیلومتر را با یک بار شارژ فراهم می‌کند. این بدان معناست که بچه‌ها می‌توانند ساعت‌ها با این اسکوتر سرگرم شوند، بدون اینکه نگران تمام شدن باتری آن باشند.

در نهایت، Mavericks NQi یک گزینه مقرون به صرفه برای والدین است. اسکوتر برقی کودکان در چین ۶۹۹ یوان (۱۰۳ دلار) قیمت دارد و در حال حاضر در وب‌سایت‌های مختلف برای خرید فهرست شده است.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا